تأیید صلاحیت ۹۱ درصد داوطلبان شوراهای شهر آران و بیدگل

فرماندار شهرستان آران و بیدگل از تأیید صلاحیت ۹۱ درصدی داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای چهارگانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، اسماعیل بایبوردی در گفت و گو با خبرنگاران گفت: صلاحیت ۹۱ درصد داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای آران و بیدگل، نوش‌آباد، سفیدشهر و ابوزیدآباد از توابع شهرستان آران و بیدگل احراز شد.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: در مجموع ۱۶۱ داوطلب در ششمین دوره انتخابات شورای  اسلامی شهرهای چهارگانه این شهرستان نام نویسی کردند که از این تعداد ۲۲ نفر انصراف دادند و  ۱۲ نفر در هیات اجرایی و نظارت تائید صلاحیت نشدند که نتایج به صورت محرمانه و مکتوب در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

 

بایبوردی ادامه داد: کسانی که در هیئت اجرایی و نظارت ردصلاحیت شدند، از نهم تا ۱۲ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز فرصت دارند اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام کنند.

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطر نشان کرد: هیئت نظارت نیز ۱۰ روز فرصت دارد تا به شکایات رسیدگی کند و می‌ بایست تا ۲۱ اردیبهشت‌ ماه نتایج را اعلام کند.

 

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

 

شهرستان آران و بیدگل با ۱۰۷ هزار نفر جمعیت در شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1051927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha