دهم اردیبهشت آخرین مهلت جشنواره ملی شعر ستاره سحری  است

فلاح لاله زاری با اشاره به ارسال بیش از ۵۶۰ اثر به جشنواره ملی شعر ستاره سحری با موضوع سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد و گفت: دهم اردیبهشت آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان ازاستان سمنان،«فرشید فلاح لاله زاری» گفت: آثار ارسالی به این جشنواره توسط شاعر‌ان ملی داوری و آثار برگزیده به صورت کتاب منتشر می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه قالب شعری و حضور افراد با سنین مختلف در این جشنواره آزاد است اضافه کرد: این جشنواره با هدف تجلیل از شخصیت و فداکاری های شهید حاج قاسم سلیمانی و جمع آوری آثار شعری شاعران سراسر کشور است.

 

وی با اشاره به اینکه بدنبال شهادت حاج قاسم سلیمانی ایران اسلامی یکپارچه شور و احساس نسبت به این شهید بزرگوار شد اظهارداشت:هنرمندان و شاعران آثار فراوانی را در وصف شهید قاسم سلیمانی و ایثارگری های این مرد بزرگ ارائه کردند.

 

فلاح لاله زاری با تأکید بر فرصت باقیمانده از شاعران سراسر کشور خواست تا آثار خود را هرچه سریعتر به این جشنواره ارائه دهند ادامه داد: استانهای خراسان رضوی، سمنان و همدان بیشترین آثار ارسالی به این جشنواره را به خود اختصاص داده اند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان دهم اردیبهشت را آخرین فرصت ارسال آثار به جشنواره ملی شعر ستاره سحری ذکر کردوافزود: شاعران علاقه‌مند به حضور در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پایگاه الکترونیکی جشنواره به نشانی setare.sahari.sem@gmail.com و یا شبکه مجازی با شماره 09389523565 به دبیرخانه جشنواره ملی شعر «ستاره سحری» ارسال کنند.

 

وی تصریح کرد:هر شاعر می‌تواند دو اثر به جشنواره ارسال کند و آثار باید در قالب word با فوت b.nazanin و سایز ۱۴ تنظیم و ارسال شود.

 

فلاح لاله زاری افزود:  به نفر اول جشنواره جائزه نقدی ۲۰ میلیون ریالی و نفرات دوم و سوم به ترتیب ۱۵ و ۱۰میلیون ریال و افراد شایسته تقدیر نیز پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

کد خبر 1052022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha