ارتش رفع مشکلات مردم را وظیفه خود می داند/تجهیز آشپزخانه ارتش برای اطعام دهی نیازمندان نوشهری

اکبری گفت: رسالت و وظیفه ارتش توجه زیاد به حل مشکلات مردم است، بارها در سطح مملکت بلاهای طبیعی یا مسائل دیگر به‌وجود آمده که ارتش با تمام وجود با استفاده از همه امکانات به کمک مردم آمده که در این زمینه شاهد نمونه‌های زیادی هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، امیر سرتیپ «امیر نظام اکبری» امروز(۹اردیبهشت) در سفر به نوشهر استان مازندران، با اشاره به اقدامات ارتش در راستای کمک‌های مومنانه، بیان کرد: این مکان از تشکیلات ارتش با تجهیزات و امکانات کامل در اختیار کمیته امداد نوشهر قرار داده شد تا به طبخ غذا و توزیع بین نیازمندان بپردازند.

 

معاون بنیاد تعاون ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: همچنین خود ارتش هم در زمینه کمک به خیریه‌ها اقدامات خوبی انجام داده و کارکنان را تشویق کرده که در این امر خداپسندانه حضور و مشارکت فعالی داشته باشند.

 

اکبری تصریح کرد: رسالت و وظیفه ارتش توجه زیاد به حل مشکلات مردم است، بارها در سطح مملکت بلاهای طبیعی یا مسائل دیگر به‌وجود آمده که ارتش با تمام وجود با استفاده از همه امکانات به کمک مردم آمده که در این زمینه شاهد نمونه‌های زیادی هستیم.

 

وی یادآور شد: در ایام کرونا و سیلی که در یکی دو سال گذشته رخ داد؛ در بحث زلزله یا سقوط هواپیما و در کل هر مشکلی که به‌وجود آمد ارتش به‌عنوان یک ماموریت اصلی پای کار حل مسائل است و این را جزو افتخارات و هدف خود می‌داند.

 

اکبری ادامه داد:  ارتش از همان ابتدای شیوع بیماری کرونا تعداد زیادی از کادر بهداشت و درمان خود را برای مقابله با این بیماری بسیج کرده و تعدادی از کادر درمان ارتش را به عنوان شهید مدافع سلامت تقدیم میهن اسلامی کرده است.

 

گفت: وقتی کار خیری انجام می دهم احساس می‌کنم که از حالت عادی خارج شده و یک حال عجیبی به‌دست آوردم از اینکه توانستم این کار را انجام دهم خوشحال هستم.

 

وی بیان کرد: از نهادها و دستگاه‌های دیگر تقاضای عاجزانه داریم تا هر کاری که از دستشان برمی‌آید در زمینه حل مشکلات اقتصادی مردم در این شرایط  به هر طریقی که می‌توانند وارد عمل شده و حضور فعالی داشته باشند.

کد خبر 1052064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha