لزوم افزایش بصیرت و دقت در انتخابات 

حجت الاسلام عباس گروهی گفت: همه کسانی که این نظام و انقلاب را دوست دارند بصیرت، دقت، وحدت و همدلی خود را در آستانه انتخابات بیشتر کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ اردیبهشت حجت الاسلام «عباس گروهی» در خطبه های نماز جمعه، با اشاره به تفسیر سوره یس، گفت: نفخ صور قیامت صیحه و صدای بسیار بزرگی است که توسط حضرت اسرافیل دمیده می شود و سبب مرگ کلیه موجودات در دنیا می شود.


امام جمعه رودبار جنوب افزود: در نفخ صور دوم کلیه موجودات زنده شده و از قبرها بیرون می آیند و به طرف دادگاه عدل الهی می روند و گناهکاران و تکذیب کنندگان پیامبران فریاد می زنند ای وای بر ما، در دادگاه عدل الهی باید جوابگوی کلیه اشتباهات، ضایع کردن حقوق مردم، لجبازی ها و کم کاری های خود باشیم.


وی بیان کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خود سازی و تقرب به خداوند است، روزه داری، انس با قرآن و شب زنده داری فرصت بسیار خوبی برای بندگی در این ماه است.


حجت الاسلام گروهی ابراز کرد: بر اساس فرمایشات اهل بیت (ع) اگر کسی شب قدر را احیا بگیرد و توبه کند گناهان او آمرزید می‌شود هر چند به عدد ستارگان آسمان و سنگینی کوه ها باشد، در این شب ها امیرالمومنین علی  (ع) را واسطه قرار دهیم که پیش خداوند بسیار آبرومند است.


خطیب جمعه رودبار جنوب اضافه کرد: بر اساس حدیثی از حضرت علی (ع)، هر کس از غیر خدا عزت طلب کند موجب خوار شدن او می شود چون عزت و سربلندی از آن خدا است، تاریخ به ما آموخته هر ملت و هر تفکری به خدا تکیه کرده عزت و پیروزی نصیبش شده است و دشمنان اهل بیت (ع) و امیرالمومنین  (ع) به غیر خدا و ظالمین تکیه کردند و این امر موجب شد تا جهنمی شوند و در طول تاریخ با ذلت از آنها یاد می شود.


وی اظهار کرد: تکیه گاه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز اول نهضت اسلامی تکیه و توکلشان به خدا بوده و به دشمنان و آمریکا جواب رد داده اند.


حجت الاسلام گروهی خاطرنشان کرد: سر محبوبیبت انسان های معنوی، شهدای ما و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، عزتی است که خدا به او داده و هرگز به جایگاه و مقام بلند آنها خدشه ای وارد نمی شود.

 
امام جمعه رودبار جنوب تاکید کرد: انتشار فایل صوتی محرمانه توسط شبکه های خارجی موجب خوشحالی دشمنان ما شد و ما از دستگاه های امنیتی و قضایی درخواست شناسایی و برخورد با عوامل انتشار این فایل را داریم.


وی با اشاره به انتخابات پیش رو، تصریح کرد: همه کسانی که این نظام و انقلاب را دوست دارند بصیرت، وحدت و همدلی خود را در آستانه انتخابات بیشتر کنند.


حجت الاسلام گروهی در خاتمه عنوان کرد: حضرت علی (ع) فرمود؛ در برابر معلم و والدین خود برخیز حتی اگر فرمانروا باشی، این فرمایش جایگاه رفیع معلمی را می رساند و از زحمات آموزش و پرورش رودبار جنوب و معلمان عزیز شهرستان به دلیل تلاش های خود در این منطقه محروم و در شرایط کرونایی تشکر می کنم.

کد خبر 1052160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha