بهسازی و تعریض بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای روستایی شهرستان خوی

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از بهسازی و تعریض بیش از ۴۰ کیلومتر از راههای روستایی این شهرستان در یکسال گذشته خبر داد.

« اصغر کاظمی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: در یکسال گذشته بیش از 17 کیلومتر از راههای روستایی شهرستان مذکور آسفالت و به بهره برداری رسیده و 33 کیلومتر آماده آسفالت است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی از اجرای تعریض پل 5 دهانه 22 متری مهلذان با اعتباری بالغ بر 80 میلیارد ریال خبر داد و افزود: آسفالت محور اصلی خوی – ایواوغلی به طول 14 کیلومتر با اعتباری بالغ بر 230 میلیارد ریال در سه قطعه تکمیل و به بهره برداری رسیده و قابل افتتاح است.

وی از رنگ آمیزی 59 فقره سرعت گیر در این مدت خبر داد و گفت: تابلو گذاری به تعداد 386 عدد، 1030 مورد جمع آوری بازسازی و تعمیر تابلو و علایم، 366 شاخه تعمیر گاردیل، نصب گاردیل به تعداد 104 مورد نیز بخشی دیگر از اقدامات این اداره شهرستانی در مدت مذکور بوده است.

کاظمی در ادامه با اشاره به برخی از عوامل بروز تصادفات افزود: عامل انسانی یکی از عوامل مهم بروز تصادفات است که با آموزش های فرهنگی در این بخش می توانیم از بروز بسیاری از تصادفات پیشگیری کنیم.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خوی در ادامه گفت: 2 مورد حذف نقاط فاقد دید در روستاهای کلوانس و قرخ یاشار و 483 تن نخاله برداری توسط راهداران در محورهای مواصلاتی شهرستان خوی انجام شده است.

وی اظهار کرد: به منظور بالا بردن امنیت تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان مذکور لکه گیری به طول 2885 متر مربع ، 370 مورد رنگ آمیزی پایه تابلو و 14 مورد بازسازی حفاظ و قرنیز انجام شده است.

کد خبر 1052250

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha