به زودی در قدس نماز جماعت می خوانیم/ بهره برداری جاده هشتگرد به طالقان تا پایان اردیبهشت

سرخط خبرهای هفته گذشته استان البرز به گفته نماینده ولی فقیه در البرز مبنی بر « به زودی در قدس نماز جماعت می خوانیم» و بهره برداری جاده هشتگرد به طالقان تا پایان اردیبهشت اختصاص یافت.

خبرگزاری شبستان - البرز: سرخط خبرهای هفته گذشته استان البرز به گفته نماینده ولی فقیه در البرز مبنی بر « به زودی در قدس نماز جماعت می خوانیم» و بهره برداری جاده هشتگرد به طالقان تا پایان اردیبهشت اختصاص یافت. 

 

« آیت الله سیدمحمد مهدی حسینی همدانی» طی خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه (۱۰ اردیبهشت) گفت: به زودی در قدس شریف قبله اول مسلمانان نماز جماعت می خوانیم. 

 

نماینده ولی فقیه در البرز افزود: مشارکت مردم در عرصه انتخابات زمینه تقویت و قوام نظام است؛ مشارکت در انتخابات یعنی تقویت قدرت ملی.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه معلم و فرا رسیدن سالروز شهادت شهید مطهری بیان کرد: معلمی شغل انبیاء است و چون نقش انسان سازی دارد کاری خدایی می کند و جایگاه ویژه ای دارد. 

 

محرومیت زدایی در استان البرز با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد 

 

« حجت الاسلام کاظم شکری» نیز در خصوص مهمترین اقدام صورت گرفته در عرصه کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: برپایی رزمایش مواسات و همدلی از جمله اصلی ترین اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: به منظور محرومیت زدایی با همکاری و همراه کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه سلام الله علیها و برنامه راه خدا، طرح توزیع ۲ تن بسته گوشت گرم به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) در هفته گذشته انجام شد. 

 

بهره برداری از جاده هشتگرد به طالقان تا پایان اردیبهشت

 

« عزیرالله شهبازی» بهره برداری از جاده هشتگرد به طالقان را از سرفصل برنامه های عمرانی در ماه جاری خواند و گفت: جاده هشتگرد به طالقان تا پایان اردیبهشت افتتاج می شود. 

 

استاندار البرز افزود: استان البرز طی سال های گذشته شاهد افتتاح پروژه های متعدد عمرانی بوده است که در بعضی موارد اهمیت ملی دارد.

 

مرکز پژوهش ها باید حلقه وصل مجلس با شبکه نخبگان باشد

 

« مهدی عسگری» نیز طی هفته ای که گذشت به جایگاه مرکز پژوهش ها به عنوان حلقه وصل مجلس با شبکه نخبگان اشاره کرد و گفت: مرکز پژوهش ها زمینه موثری در زمینه شکل گیری شبکه نخبگان دارد. 

 

نماینده مردم البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: جوانان به عنوان یکی از پتانسیل های مطمئن و با اهمیت به منظور رشد پژوهشی دارند به ویژه آنکه شبکه نخبگان را جوانان تشکیل می دهند. 

 

تأیید ۷۲ درصد کاندیداهای انتخاباتی شورای اسلامی استان البرز

 

« علی حدادی» رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان البرز نیز گفت: ۷۲ درصد کاندیداهای انتخاباتی شورهای اسلامی شهر و روستای استان البرز تأیید شدند. 

 

 

 

کد خبر 1052337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha