توزیع ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان در جوار گلزار شهدای گمنام نکا

پورقربان گفت: به همت و تلاش موکب انصارالحسین(ع) ۵۰۰ سبد کالا بین نیازمندان در جوار گلزار شهدای گمنام نکا توزیع شد.

«نقی پورقربان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه و تاکید بر کمک به خانواده‌های کم بضاعت در شرایط سخت شیوع ویروس کرونا، اعضای موکب انصارالحسین(ع) نکا در کنار سایر اقشار مردم به یاری خانواده‌های کم بضاعت شتافتند.

 

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا افزود: اعضای این موکب براساس فرمایشات رهبری در راستای کمک مومنانه از ابتدای شیوع کرونا پای کار هستند و تلاش داریم تا با کمک هم خدمات بهتری به نیازمندان ارائه شود.

وی خاطر نشان کرد: شناسایی افراد نیازمند توسط معتمدین مناطق مختلف نکا انجام گرفته است و تلاش داریم تا در دستگیری از نیازمندان بیش از همیشه فعال باشیم.

 

به گفته پورقربان، به همت و تلاش موکب انصارالحسین(ع) نکا در ماه رمضان 500 سبد کالا در بین نیازمندان در جوار گلزار شهدای گمنام نکا توزیع شد.

وی افزود: موکب انصارالحسین(ع) نکا همواره در کنار مردم و با مردم بوده است و در این راستا خدمات ویژه ای به مردم ارائه شده و تلاش داریم تا رفع کامل ویروس کرونا در کنار مردم و با مردم باشیم.

 

مسئول موکب انصارالحسین(ع) نکا تصریح کرد: تقسیم بسته های غذایی، نذر قربانی، تولید و توزیع ماسک های استریل، آموزش نکات بهداشتی به مردم، ضدعفونی و گندزدایی مسجد و اماکن عمومی از جمله اقدامات این موکب در ایام شیوع بیماری کرونا بوده است.

پورقربان با اشاره به همکاری اعضای موکب انصارالحسین(ع) نکا در رزمایش مواسات و همدلی، بیان کرد: همدلی عمومی و تقویت کمک های مردمی برای رفع بخشی از مشکلات نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بحران کرونا ضروری است.

وی یادآور شد: اعضای موکب انصارالحسین(ع) نکا از زمان شیوع ویروس کرونا در قالب های مختلف چون جمع آوری کمک های مردمی و تهیه و توزیع بسته های غذایی در بین محرومان، تولید ماسک و اجرای طرح  ضدعفونی و گند زدایی از محلات در کنار مردم بوده است و این کار همچنان ادامه دارد.

کد خبر 1052427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha