احتمال وقوع بارش های رگباری/ ۱۳۲ تیم امدادی در حالت آ‌ماده باش

میرجلیلی گفت: با توجه به پیش بینی های هواشناسی مبنی بر وقوع بارش های رگباری و تگرگ در تمامی شهرستان های خراسان جنوبی، ۱۳۲ تیم امدادی و عملیاتی تا بعدازظهر سه شنبه هفته جاری در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: با توجه به پیش بینی هواشناسی تا بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری شاهد بارندگی در  سطح استان خواهیم بود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه بارندگی های بهاره در استان به صورت رگباری خواهد بود، گفت: در بیشتر نقاط به صورت نقطه ای در زمان محدودی بارندگی زیادی خواهیم داشت به نحوی که حتی در نقطه ای دیگر از شهرستان شاید بارندگی صورت نگیرد.

 

وی افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی و وقوع بارش های رگباری، تمامی افراد موثر از بارندگی باید حتما تا بعد از ظهر سه شنبه هفته جاری تدابیر پیشگیرانه و ایمنی را انجام دهند، همچنین در استان 132 تیم امدادی و عملیاتی با دستور استاندار خراسان جنوبی تا بعد از ظهر سه شنبه در حالت آماده باش کامل هستند.

 

وی بیان کرد: علاوه بر بارندگی های نقطه ای و رگباری، وقوع طوفان و گرد و خاک در سطح استان، صاعقه و تگرگ را شاهد خواهیم بود لذا عشایر و دامداران از چرای دام هایشان را مناطق آزاد و بارانی خودداری کنند، همچنین مسافرین باید سفرهای خود را در این مدت کنسل کنند.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در پایان مطرح کرد: تمام شهرستان های استان خراسان جنوبی باید برای جلوگیری از خسارات احتمالی وقوع بارش های رگباری و نقطه ای موارد ایمنی را رعایت کنند.

کد خبر 1052507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha