طرح کتابشاد با کمک وزارت آموزش و پرورش فراگیر می‌شود

ولیپور طرح کتابشاد را اقدام موفقی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش‌آموزان و خانواده‌ها دانست و گفت: امیدواریم طرح کتابشاد با کمک وزارت آموزش و پرورش در کشور فراگیر شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ساری، «آرزو ولیپور» امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در آستانه روز معلم با در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری، روز معلم را به معلمین و فرهیختگان علم و ادب و تقارن آن با ماه مبارک رمضان تبریک گفت.

 

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران ضمن خاطراتی از دوران معلمی پدر شهید خود، افزود: روز معلم یادآور شکوه و بزرگی مردی است که در طول تاریخ، در عرصه تعلیم و تربیت، زیباترین جلوه های عشق و ایثار را به نمایش گذاشت.

 

وی طرح کتابشاد را اقدام موفقی در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در بین دانش آموزان و خانواده ها دانست و افزود: امیدواریم طرح کتابشاد با کمک وزارت آموزش و پرورش در کشور فراگیر شود.

 

ولیپور تصریح کرد: دانش‌آموزان بخش مهمی از اعضای کتابخانه‌های عمومی استان را تشکیل می‌دهند و نشست‌های کتاب‌خوان مدرسه‌ای، مسابقات کتابخوانی، کلاس‌های آموزشی، نشست‌های جمع‌خوانی، نشست‌های قصه‌گویی از جمله برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی استان برای دانش‌آموزان است که باتوجه به شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران بیان کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه های فرهنگی متعددی توسط کتابخانه های عمومی استان در حال اجراست.

 

وی بیان کرد: در ادامه برگزاری برنامه های فرهنگی در ماه مهمانی خدا، نشست مجازی کتابخوان روزه اولی ها به مناسبت ماه مبارک رمضان از ۱۰ الی ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

 

ولیپور تصریح کرد: نشست کتابخوان روزه اولی‌ها با ️محوریت معرفی کتاب‌هایی با موضوع رمضان، روزه، عبادت، نماز، قرآن، ائمه اطهار در محل فضاهای مجازی کتابخانه های عمومی استان مازندران برگزار می‌شود.

 

 

کد خبر 1052538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha