مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان به همت کانون مهرپویان یانچشمه برگزار شد

بهارلویی گفت: نخستین شب از لیالی قدر با احیای شب نوزدهم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در فضای باز مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد.

«حمزه بهارلویی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: نخستین شب از لیالی قدر با احیای شب نوزدهم و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به همت کانون فرهنگی هنری مهرپویان در فضای باز مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: در این مراسم که با حضور گسترده بچه های مسجد،‌ اعضای کانون، شهروندان و ... برگزار شد، سخنرانان و مداحان اهل بیت (ع) به شرح فضیلت شب قدر و مدح مولای متقیان حضرت علی (ع) پرداختند.

 

وی بیان کرد: در این مراسم شرکت کنندگان به قرائت دعای جوشن کبیر و ادعیه خاص شب نوزدهم ماه مبارک رمضان پرداخته با مراسم قرآن به سر گذاشتن احیا برگزار کردند.

 

 بهارلویی زمان برگزاری مراسم احیای شب های قدر را از ساعت ۲۳ عنوان کرد و گفت: با توجه به شرایط روز جامعه این مراسم معنوی با حفظ فاصله فیزیکی و استفاده از ماسک در آیین شب های قدر شرکت کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مهرپویان مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) شهر یانچشمه ادامه داد: قبل از برگزاری مراسم شب قدر، مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) به همت اعضای کانون فرهنگی هنری مهرپویان به طور کامل و برای حفظ سلامتی مردم ضدعفونی و گندزدایی شد.

 

کد خبر 1052746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha