۸۰۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا

صناعی نیا با اشاره به برگزاری رزمایش «احسان رمضان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، گفت: هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «ابوذر صناعی‌نیا» امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) با اشاره به توزیع ۲۷۳ بسته معیشتی و بهداشتی بین پاکبانان زحمت کش شهرداری شهر یاسوج، اظهار کرد: این عزیزان با توجه به شغلی که دارند در شرایط کرونایی جزء افرادی هستند که در خط مقدم حفاظت از سلامت مردم حضور دارند و با بیشترین خطر مواجه هستند و به همین دلیل ستاد اجرائی فرمان امام (ره) در راستای رسالت‌های خود، این عزیزان را مورد حمایت قرار داد.

معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بسته‌ها با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان و شهردار شهر یاسوج بین این افراد توزیع شد.
 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، ادامه داد: رزمایش «احسان رمضان» به همت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برگزار شد که هشت هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از ویروس کرونا در ماه مبارک رمضان توزیع می‌ شود.

 

صناعی نیا یاداور شد: این بسته‌ها شامل؛ برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه، لوبیا و عدس هستند.

 

معاون اجتماعی ستاد اجرائی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بسته‌ها توسط گروه‌های جهادی و سایر تشکل‌های مردمی در فاز دوم مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان در سراسر استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد.

کد خبر 1052971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha