معلمان سهم بسزایی در شکل گیری آینده جامعه دارند

جوانمرد گفت: معلمان سهم بسزایی در شکل گیری آینده جوامع دارند.

به گزرش خبرگزاری شبستان از اراک، «احمد جوانمرد» ضمن تبریک به مناسبت هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره، استاد شهید مرتضی مطهری گفت: معلمی شغلی بسیار مهم، سخت و موثر در سطح جامعه است که سهم بسیار زیادی در شکل گیری آینده آن جامعه دارد.

 

رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان زرندیه با اشاره به اهمیت پرورش در کنار آموزش، افزود: پرداختن به این مهم در مدارس و آموزشگاهها امری ضروری است.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: شرایط موجود و نحوه آموزش فعلی که بیشتر بصورت مجازی پیش می رود دارای نقصانهایی است که تبعات آن در آینده مشهود خواهد بود و این موضوع قطعا نگرانی هایی را در متولیان امر بوجود آورده است.

 

در ادامه «محمدرضا فرهمند» نیز به فعالیت های آموزش و پرورش این شهرستان اشاره کرد و گفت: تمام تلاش ما تعلیم و تربیت صحیح آینده سازان ایران اسلامی است و امروز نیز که به دلیل شیوع ویروس کرونا کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود تمام تلاشمان را برای آموزش صحیح و کاربردی آینده سازان این مرز و بوم بکار گرفته ایم.

 

مدیر آموزش و‌پرورش شهرستان زرندیه با تقدیر از حضور مسئولین شهرستان در این اداره، افزود: این حرکت نشان از اهمیت موضوع آموزش و پرورش برای همه مسئولین است و امیدواریم پرسنل خدوم این اداره بتوانند با عملکرد صحیح و کارشناسانه خویش موجبات رشد و تعالی جامعه را فراهم‌ آورند.

 

گفتنی است، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به همراه رجبی رئیس جمعیت هلال احمر  امروز دوازدهم اردیبهشت بمناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم در دفتر محمدرضا فرهمند مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرندیه حضور یافته و ضمن تبریک و گرامیداشت این روز از زحمات و تلاشهای ایشان در اداره آموزش و پرورش تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 1053000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha