برگزاری آیین لیالی قدر در کانون حضرت خدیجه‌کبری(س) لار

اخوت با اشاره به ضرورت بهره‌مندی از فرصت مهم لیالی قدر گفت: مراسم احیا شب‌های قدر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در فضای باز مسجد حضرت خدیجه‌کبری(س) لار برگزار می‌شود.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، با اشاره به فرارسیدن لیالی قدر و ضرورت بهره‌مندی از این فرصت مهم گفت: ماه رمضان ماه بندگی انسان در درگاه الهی است و شب‌های قدر نیز بهترین فرصت برای تقرب الهی و طلب آمرزش به شمار می‌رود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: امسال با مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا مراسم احیای شب‌های قدر به مدت ۲ ساعت در هر شب با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی  در اکثر مساجد و حسینیه‌های کانون‌های مساجد جنوب فارس در حال برگزاری است.

 

وی از برگزاری مراسم لیالی قدر در فضای باز مسجد حضرت خدیجه‌کبری(س) لار خبر داد و افزود: مراسم احیا شب‌های قدر در ماه مبارک رمضان در مسجد حضرت خدیجه‌کبری(س) با سخنرانی کربلایی عباس مبرهن مدیر این کانون فرهنگی هنری در حال برگزاری است.

 

اخوت تصریح کرد: برگزاری آیین لیالی قدر با ویژه‌برنامه‌های مختلفی از جمله تلاوت قرآن، قرائت دعای جوشن کبیر، سخنرانی مذهبی و مراسم قرائت دعا‌های ابوحمزه ثمالی و قرآن به سر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سایر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس نیز برگزار می‌شود.

کد خبر 1053596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha