اهتراز پرچم فلسطین در مصلای بیت المقدس همزمان با روز قدس

حجت الاسلام دانشی از اهتزار پرچم فلسطین در مصلای بیت المقدس شهر اراک همزمان با روز قدس خبر داد.

حجت الاسلام «عباس دانشی» ضمن گرامیداشت روز قدس و تاکید بر تبیین بیش از پیش این روز در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و اهمیت سلامت افراد جامعه برنامه های روز قدس متفاوت با سال های گذشته و با بهره گیری از فضای مجازی برگزار می شود.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی، قدس را اولین قبله گاه مسلمین و جایگاه رفیع و آسمانی معراج نبی مکرم اسلام (ص) دانست و افزود: این مکان شریف امروز آینه تمام نمای مظلومیت در اوج تظلم خواهی بوده که چهره ی  کریه و سیاه  استکبار صهیونیست جهانی را بر همگان آشکار ساخته است.

 

وی با اشاره به اینکه هر ساله در روز قدس تجمع مردمی و خودجوش و همچنین راهپیمایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در سراسر کشور و استان انجام می شد، ادامه داد: امسال این تجمع و راهپیمایی متفاوت با سال های گذشته و با بهره گیری از فضای مجازی انجام می شود.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: در این روز برنامه های فرهنگی مختلفی تدارک دیده شده است که از جمله این برنامه های می توان به اجرای سرود سیار در سراسر نقاط شهری و روستایی اشاره کرد.

 

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی تبلیغات محیطی و ارسال پیامک های و متن هایی در راستای معرفی این روز و اهمیت آن در پیام رسان های مختلف را از دیگر برنامه های روز جهانی قدس دانست و گفت: آتش زدن نمادین پرچم اسرائیل از دیگر برنامه های این روز است.

 

حجت الاسلام دانشی با تاکید بر اینکه روز قدس در استان مرکزی با تولید محتوای فضای مجازی پاس داشته می‌شود، ادامه داد: براساس ابلاغیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور آیین روز جهانی قدس امسال در راستای همکاری و تعامل با ستاد مقابله با کرونا، در هیچ نقطه‌ای از کشور برگزار نمی‌شود.

 

این مقام مسئول حمایت از مردم مظلوم فلسطین را یکی از آرمان‌های نظام اسلامی و از تاکیدات مقام معظم رهبری دانست و خاطر نشان کرد: به همین دلیل با برنامه ریزی های انجام شده تولید محتوا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در دستور کار قرار گرفته و به این شکل به معرفی روز قدس و جنایت‌های رژیم صهیونیستی خواهیم پرداخت.

 

وی فضاسازی شهری، تولید و پخش آثار فاخر با محوریت روز قدس از سوی صدا و سیما،تولید و پخش برنامه‌های مختلف از سوی دستگاه‌های فرهنگی در شبکه‌های اجتماعی، نصب بنر از سوی دستگاه‌های مختلف مقابل درب ورودی هر دستگاه و ارسال پیامک به شهروندان را از مهمترین برنامه‌هایی گرامیداشت روز جهانی قدس دانست.

 

این مقام مسئول ادامه داد: روز قدس یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و این روز اهمیت ویژه ای دارد که باید اهمیت آن برای نسل های جوان و نوجوان و آیندگان به خوبی تبیین شود.

کد خبر 1053740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha