اجرای پویش همدلی با توزیع بیش از ۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان

مومنی از اجرای پویش همدلی با توزیع ۵۱۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان توسط آستان قدس رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید مومنی» در مراسم توزیع این تعداد بسته معیشتی که در مصلی شهر اراک و با حضور سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی، نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس و جمعی از مسئولان انجام شد با اشاره به اجرای پویش ایران همدل، از توزیع ۵۱۰ بسته معیشتی توسط آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: همزمان با بیست و یکم ماه مبارک رمضان و شهادت حضرت علی (ع) با همکاری آستان قدس رضوی این تعداد بسته معیشتی بین نیازمندان استان مرکزی توزیع شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، به اهمیت همدلی و همراهی با نیازمندان اشاره کرد و افزود: مردم استان مرکزی با همدلی و مشارکت در طرح «اطعام مهدوی – تبرک رضوی» همچون سنوات گذشته خوش درخشیدند.

 

وی ادامه داد: در سال گذشته در استان مرکزی ۱۸۶ هزار بسته معیشتی و ۳۷۶ هزار وعده غذایی گرم توسط مردم خیر و نیکوکار استان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: بنا داریم با اجرای طرح مواسات و با کمک خیران ۸۰۰ هزار وعده غذایی گرم را درب منازل نیازمندان توزیع نماییم که امید است در این امر خیر و خداپسندانه همچنان شاهد همدلی و همراهی مردم خوب و شریف استان باشیم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی اضافه کرد: سومین مرحله پویش مواسات و همدلی در استان مرکزی همزمان با ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است.

 

مومنی طرح «ایران مهربان» را طرحی برای دستگیری از ایتام و نیازمندان دانست و افزود: این طرح در ایام ماه مبارک رمضان به هدف دستگیری از ایتام و جذب حامی برای ایتام در حال برگزاری است.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش به اجرای پویش ایران مهربان نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته استان مرکزی در پویش ایران مهربان موفق به کسب رتبه دوم کشوری شد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه در حال حاضر ۶ هزار و ۵۷۳ یتیم و محسنین توسط ۳۰ هزار حامی حمایت می شوند، افزود: از برنامه های امسال افزایش پنج هزار حامی جدید است که امید است با همدلی و همراهی خیرین و نیکوکاران این مهم محقق شود.

کد خبر 1053751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha