۴ هزار خیر نیک اندیش مدرسه ساز در استان وجود دارد

رافتی با اشاره به فعالیت حدود چهار هزار خیر نیک اندیش مدرسه ساز در سطح استان، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان سال ۹۹ چهار هزار و ۹۲۹ پروژه با ۲۳ هزار و ۱۷۹ کلاس درس به صورت مشارکتی در استان احداث شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «غلامعلی رافتی» در نشست مشترک با مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و گرامیداشت هفته معلم به بهره برداری از ۱۳۸ پروژه با ۵۱۲ کلاس درس به صورت مردمی و مشارکتی در سطح استان در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال ۹۹ به طور میانگین هر هفته ۱۰ کلاس درس به صورت مشارکتی در استان احداث شده است.

 

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی با اشاره به فعالیت حدود چهار هزار خیر نیک اندیش مدرسه ساز در سطح استان، گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا پایان سال ۹۹ چهار هزار و ۹۲۹ پروژه با ۲۳ هزار و ۱۷۹ کلاس درس به صورت مشارکتی در استان احداث شده است.

 

وی با اشاره به ۱۹ تفاهم نامه ابلاغ شده از ابتدای سال جاری تا ۱۵ اردیبهشت ماه با زیر بنای ۱۰ هزار و ۸۸۷ مترمربع اظهار داشت: جمع کل برآورد هزینه این تفاهم نامه حدود ۵۱ میلیارد تومان است که ۲۴ میلیارد تومان توسط خیرین نیک اندیش و ۲۷ میلیارد تومان توسط دولت تامین اعتبار خواهد شد.

 

در این جلسه «غلامعلی بابایی» با اشاره به اینکه ظرفیت خوبی در بودجه سال جاری جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکتی و مردمی منظور شده است تصریح کرد: سال گذشته حدود یکصد و 60 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه های نیمه تمام مشارکتی به استان خراسان رضوی اختصاص یافت.

 

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان رضوی افزود:در سال 1400 حدود 1 هزار و پانصد میلیارد تومان اعتبار در سطح کشور در بودجه پیش بینی شده است که امیدواریم سهم مناسبی از اعتبار تخصیصی به استان داشته باشیم.

کد خبر 1053784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha