توزیع ۲۰ بسته گوشت میان خانواده های کم بضاعت به همت کانون «مشکات الرضا (ع)»

رحیمی گفت: به همت بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» تعداد ۲۰ بسته گوشت تهیه و میان خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

«ابوالفضل رحیمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: کمک به خانواده های نیازمند، دستاورد بزرگ بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» بوده که این مهم در ایام شیوع بیماری کرونا به شکل پر رنگ تری جلوه کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» مسجد «گوهرشاد» جهرم افزود: بچه های مسجد در ماه مبارک رمضان ابتدا مصمم به اجرای مرحله جدید طرح «کمک مومنانه» بودند که این امر نیز با یاری اهالی مسجد و کمک های خیران و نیکوکاران محله به اجرا در آمد.

 

وی بیان کرد: در این مرحله از طرح «کمک مومنانه» با تهیه 140 بسته مواد غذایی، توزیع آن به صورت هدفمند در چند روستای بخش مرکزی شهرستان جهرم انجام شد.

 

رحیمی خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای برنامه های خیرخواهانه بچه های مسجد، طرح «نذر قربانی» در دستور کار قرار گرفته که این طرح در چند مرحله به اجرا در می آید.

 

وی ادامه داد: در مرحله نخست اجرای این برنامه و به همت افراد نیکوکار و خیرخواه، تعداد 20 بسته گوشت تهیه شد که بچه های مسجد آن را به دست افراد و خانواده های کم بضاعت رساندند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «مشکات الرضا (ع)» مسجد «گوهرشاد» جهرم اظهار کرد: این طرح قرار است در هفته های آینده نیز با تهیه و توزیع بسته های گوشت ادامه پیدا کند.

 

رحیمی با اشاره به اینکه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری، با اجرای رزمایش «کمک مومنانه» از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون، خدمات مختلفی را به جامعه هدف ارائه کرده اند، عنوان کرد: این خدمات در زمینه های مختلف همچون تهیه و توزیع بسته های بهداشتی، گندزدایی معابر و ادارات، تهیه بسته های ارزاق و... بوده است.

 

وی با قدردانی از تلاش خیران و نیکوکاران که در اجرای این برنامه ها یاری گر بچه های مسجد بوده اند؛ خواستار تداوم این حمایت ها در راستای کمک به خانواده های محروم و کم بضاعت شد.

 

کد خبر 1053841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha