خیران در طرح اطعام مهدوی سهیم شوند

تسلی نیا از خیران خواست در طرح اطعام مهدوی که به منظور تهیه بسته های غذایی و تحویل آن به مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) اجرا می شود با کمک های نقدی و غیرنقدی خود سهیم شوند.

«بهرام تسلی نیا» به طرح اطعام مهدوی اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: در قالب این طرح بسته غذایی، غذای گرم و افطاری ساده تهیه و بین مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) توزیع می شود.

 

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی به منظور ترویج سنت حسنه اطعام نیازمندان اجرا می شود، افزود: در این طرح افطاری ساده به ارزش ۱۰ هزار تومان، غذای گرم هر پرس به ارزش ۳۰ هزار تومان و بسته غذایی به ارزش ۲۰۰ هزار تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: خیران برای سهیم شدن در طرح اطعام مهدی می توانند کمک های خود را به صورت غیر نقدی به اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا تحویل و کمک های نقدی خود را نیز به شماره حساب ۶۰۳۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۶۶۵۹ نزد بانک ملی ایران واریز کنند.

 

تسلی نیا گفت: سال گذشته در قالب طرح اطعام مهدوی، بسته های غذایی و غذای گرم به ارزش ۳۹۰ میلیون تومان تهیه و بین مددجویان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا توزیع شد.

 

رییس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: تاکنون در قالب طرح اطعام مهدوی؛ ۴۲۷ بسته غذایی، یکهزار و ۴۴۰ پرس غذای گرم و ۱۸۰ عدد افطاری ساده به ارزش یک میلیارد و ۶۱۲ میلیون ریال تهیه و بین مددجویان این نهاد توزیع شده است.

 

تسلی نیا خاطرنشان کرد: سه هزار و ۸۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۱ هزار و ۴۰۰ نفر تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا هستند که ۱۳ درصد از جمعیت این شهرستان را تشکیل می دهند.

کد خبر 1054158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha