قدس نماد شجاعت و مقاومت جهان اسلام است

امام جمعه آران و بیدگل گفت: قدس نماد شجاعت و مقاومت جهان اسلام است و حماسه ای ماندگار، فریاد و مظلومیتی بی کران و بی مرز را در جریده تاریخ ثبت کرده است.

حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با گرامیداشت روز قدس گفت: روز جهانی قدس روز احیای ارزش ها و فرهنگ اسلامی در ظلم ستیزی و مبارزات ضد صهیونیستی است و تنها فرهنگ اسلام و ارزش های اسلامی است که توان مبارزه با ظلم و استکبار و استعمار را دارد .

 

امام جمعه آران و بیدگل افزود: روز جهانی قدس یادگار ارزشمند امام خمینی(ره) است و به فرموده مقام معظم رهبری «لیله القدر تاریخ اسلام» است.

 

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه بیان داشت: وعده الهی با نصرت جبهه حق به پشتوانه بیداری، هوشیاری و تکلیف مداری امت اسلامی و همت شیرمردان جبهه مقاومت به زودی محقق خواهد شد و بیرق بلند آزادی و رهایی بلاد اسلامی و در رأس آن، فلسطین بر بلندای قُلل عالم اسلام به اهتزاز درخواهد آمد و سرزمین مقدس قدس شریف برای میلیون ها نفر از فرزندان آواره خویش، بال و آغوش خواهد گشود.

 

امام جمعه آران و بیدگل بیان داشت: قدس قبله پیشین مسلمانان و قلب کنونی جهان اسلام، نماد شجاعت و مقاومت جهان اسلام است و حماسه ای ماندگار، فریاد و مظلومیتی بی کران و بی مرز را در جریده تاریخ ثبت کرده است.

 

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است روزی که جهان اسلام و انسان‌های آزادی‌خواه و مستضعف بر علیه استکبار جهانی و اشغالگران قدس شریف قیام می‌کنند و در صفی واحد برای تحقق وعده الهی، همانند سیلی خروشان به حرکت در می‌آیند.

 

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: علیرغم این که ویروس کرونا توفیق حضور فیزیکی را از مردم برای شرکت در راهپیمایی روز قدس و حمایت از آرمان های فلسطین، سلب کرده اما قشرهای مختلف مردم مومن و روزه دار منطقه کاشان و آران و بیدگل با آرمان های امام راحل (ره) ، مقام معظم رهبری و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق می کنند و همگام با ملت قهرمان ایران نام و یاد فلسطین را در دل ها زنده نگه داشته و به شیوه های مختلف از جمله استفاده از ظرفیت فضای مجازی حمایت خود را از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت اعلام خواهند کرد./

کد خبر 1054168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha