رزمایش کمک مومنانه با اهدای ۴۴۰ قلم کالای کمک جهیزیه به مناسبت هفته بسیج سازندگی انجام شد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی اولین مرحله کمک مومنانه جهیزیه به ارزش ریالی یک میلیارد و ۳۲۰ میلیون تومان توزیع کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، سردار حسین معروفی پنجشنبه (16 اردیبهشت) در رزمایش کمک مومنانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و مرد میدان جاوید و بزرگ جهان اسلام حاج قاسم سلیمانی گفت: 17 اردیبهشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان امام المسلمین و امروز منشاً خیر و برکات زیادی برای کشور و مردم عزیزمان است.

 

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: بسیج سازندگی به فرمان امام، در امتداد جهاد سازندگی و با همان مأموریت در همه عرصه هایی است که مردم نیاز دارند؛ از عرصه محرومیت زدایی، خدمات اجتماعی، اشتغال، کمک مومنانه، آزادی زندانیان، ازدواج، فرهنگی و هر عرصه ای که مردم ما نیاز داشته باشند، بسیج سازندگی تکیه گاه و ملجأ آن ها خواهد بود.

 

 

وی افزود: امروز به مناسبت سالروز تأسیس بسیج سازندگی توفیق یافتیم در ابتدای سال 1400 در اولین مرحله 440 قلم کالا به ارزش ریالی یک میلیارد و 320 میلیون تومان شامل یخچال، اجاق گاز، تلویزیون، قالی، ماشین لباس شویی و جاروبرقی برای زوج های استان توزیع کنیم و مراحل بعدی هم به فضل الهی تا پایان سال به صورت مرحله ای ادامه خواهد داشت.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه براساس فرامین حضرت آقا، تمام اقلام جهیزیه همه ایرانی و از موسسات خیریه با قیمت بسیار پایین است، اظهار کرد: ما از همه مسئولین استان و کشور و خیرین و بنگاه های اقتصادی خواهش می کنیم سبد جدی برای ازدواج عزیزان در استان و کشور ببینند و خانواده ها و شهرستان ها هم مشارکت کنند و ما هم در مرکز استان و ملی پیگیری می کنیم تا شاهد یک حرکت بزرگ جهشی و انقلابی باشیم.

 

 

 

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته نزدیک به 2 هزار و 500 زوج را به کمک کمیته امداد جهیزیه دادیم لذا اگر امسال در قالب قرارگاه؛ خانواده ها، شهرستان، مرکز استان و خیرین پای کار بیایند و کمک کنند ما می توانیم رقم سال گذشته را 4 برابر کنیم؛ یعنی به حدود 10 هزار  برسانیم و این شدنی است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان خاطرنشان کرد: خانواده های عزیزی که ما این اقلام را به آن ها می دهیم با حداقل ها کار می کنند و با حداقل ها راضی هستند لذا ما باید با این کار خود و با فرهنگ سبک زندگی ایرانی اسلامی کمک کنیم و جلوی بالا رفتن سن ازدواج را بگیریم.

 

 

وی توضیح داد: امروز یکی از مشکلات اساسی کشورمان اشتغال است و چون در اشتغال مشکل داریم، در معیشت مشکل داریم و سطح ازدواج ما پائین آمده و سن بالا رفته لذا ما باید با یک حرکت انقلابی و جهادی این موضوع را به نتیجه برسانیم که یک زندگی آرام اسلامی ایرانی قابل قبول با فرهنگ خودمان برای مردم و جوانان عزیز مهیا کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1054218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha