انجمن علمای یمن: آزاد سازی قدس بیش از هر زمان دیگری نزدیک است

انجمن علمای یمن به مناسبت روز جهانی قدس در بیانیه ای تاکید کرد که آزادسازی قدس نزدیک تر از هر زمان دیگری است به ویژه اینکه نقاب ها افتاده و بسیاری از واقعیت‌ ها علنی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»،  انجمن علمای یمن به مناسبت روز جهانی قدس مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با صدور بیانیه ای ضمن دعوت به برگزاری این روز، اعلام کرد: این روز را نمی توان تنها منحصر به یک کشور، ملت یا نظام دانست.

انجمن علمای یمن در ادامه تلاش ‌های انجام گرفته برای تقویت وحدت در راه یاری قدس و فلسطین و مقابله با نیروهای استکبار را ستود و افزود: آزادسازی قدس نزدیک تر از هر زمان دیگری است به ویژه نقاب ها افتاده و بسیاری از واقعیت‌ ها علنی شده و پشت پرده مزدوران و خیانتکاران که با قدس و فلسطین تجارت کردند، آشکار شده است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: امت اسلام و نخبگان عملی و سیاسی باید قدس را به جایگاه اصلی خود بازگردانند و در گفتمان رسانه‌ ای، برنامه‌‌های درسی و تریبون‌ها به طور ویژه به آن بپردازند.

در این بیانیه آمده است: آمادگی جهادی و بیداری جوانان امت اسلام از نظر اخلافی، روحی و جهادی معاملات علیه فلسطین را به شسکت می کشاند.

 

انجمن علمای یمن در ادامه تاکید کرد: نزدیک ‌ترین راه برای آزادی مسجدالاقصی، مسجدالحرام است اگر از هیمنه «شاخ شیطان» به نمایندگی رژیم سعودی آزاد شود زیرا که در خط اول دفاع از رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: محور مقاومت باید وحدت و برادری ایمانی خود را تحت چتر اسلام و بیرق قرآن تقویت و آن را در برابر نفوذ منافقان تقویت کند.

 

انجمن علمای یمن در پایان از ملت یمن و ملت‌های تمام امت اسلامی خواست در روز قدس برای یاری قدس و فلسطین و اعلام برائت از آمریکا و رژیم اسرائیل به صورت گسترده دست به راهپیمایی بزنند.

کد خبر 1054235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha