بازدید از خط ریلی یزد، اقلید بررسی اخرین ملاحظات برای بهره برداری از این پروژه ملی است

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی دقایقی پیش با حضور در شهرستان ابرکوه فاز نخست پروژه ملی راه آهن یزد اقلید مورد بهره برداری قرار داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد اسلامی دقایقی پیش در بازدید از ایستگاه اقلید پروژه راه آهن یزد اقلید گفت: این پروژه در دو سال گذشته با پشتکار و قوی دنبال شده است که به شهادت آمار و ارقام نیمی از پروژه در این ایام صورت گرفته که نشان از اهتمام ویژه در اتمام آن است.


وی افزود: این بازدید به منظور پیشواز برنامه بهره برداری از پروژه ملی راه آهن یزد اقلید است که سعی شده آخرین ملاحظات را برای افتتاح داشته باشیم.


اسلامی همچنین با اشاره به پروژه های استان فارس نیز گفت: آزادراه شیراز و اصفهان نیز از آزادراه های کلیدی است که اولین آزادراه بلند کشور است که بیشترین صرفه جویی طولی را داشته و یکی از پروژه های ممتاز کشور است.


وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: کاهش 3 ساعه سفر مسافران در این مسیر تا مشهد و دیگر شهرها از مزایای دیگر این راه آهن و پروژه ریلی است که می تواند بسیار قابل توجه باشد که در کنار مزایای دیگر آن می تواند در کنار حمل و نقل ریلی و جا به جایی مسافر به ما کمک کند.

کد خبر 1054488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha