اقدامات صهیونیست‌ها در قدس جنایت علیه بشریت است/ به زودی همگی شان شکست خواهند خورد

هماهنگ‌ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان در گفتگو با خبرگزاری شبستان گفت: دشمن صهیونیستی بهای جنایت وحشیانه و تروریستی خود را در حق امت اسلامی به ویژه فلسطینی ها خواهد پرداخت و به زودی همگی شان شکست خواهند خورد و پا به فرار می گذارند.

خبرگزاری شبستان،جهان اسلام: «شیخ زهیر الجعید» هماهنگ‌ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان  در گفتگوی اختصاصی با خبرگزاری شبستان در خصوص موضوع روز قدس و مسئله فلسطین گفت: آنچه در فلسطین اشغالی به ویژه در قدس شریف در منطقه شیخ جراح و داخل مسجد الاقصی رخ می دهد، جنایت در حق بشریت است که دشمن صهیونیستی در برابر چشم و گوش جهانیان مرتکب می شود و سرپوشی بر رژیم های عربی سازش کار ورضایت و پذیرش رژیم های حقیر و مطیع است که سیاست ناعادلانه آمریکا را پیروی می کند.

 

الجعید درباره مدافعان مسجد الاقصی، گفت: درود بر مبارزان مقاومت و مرابطین زن و مرد مدافع مسجد الاقصی که وظیفه امت اسلامی را انجام می دهند و نماینده همه مردم شریف در دفاع از خود، سرزمین، مقدسات اسلامی و مسیحی و کرامت امت عربی و اسلامی هستند. آنها گران ترین و گرانبهاترین فداکاری ها را انجام دادند تا سرزمین فلسطین از چنگال صهیونیست های غاصب آزاد شود. خون طاهر و پاک آنها به طور قطع پیروزی را می رویاند، هرچقدر به طول بینجامد.

 

هماهنگ‌ کننده جبهه عمل اسلامی لبنان در پاسخ به این پرسش که به اعتقاد شما مهم ترین وظیفه آزادیخواهان و ظلم ستیزان در قبال موضوع فلسطین چیست؟ گفت: از ملت های عربی و اسلامی و همه آزادیخواهان و مردم شریف در جهان می خواهیم گسترده ترین حرکت را انجام دهند و بر رژیم های مطیع و خائن شان برای حمایت از برادران شان در فلسطین اشغالی فشار بیاورند و با آنها اعلام همبستگی کنند. آنها را با وحشی گری و بی رحمی دشمن صهیونیستی رها نکنند.

 

الجعید گفت: دشمن صهیونیستی بهای جنایت وحشیانه و تروریستی خود را خواهد پرداخت و سحر بر ساحر غالب خواهد شد و به زودی همگی شان شکست خواهند خورد و پا به فرار می گذارند.

 

 

کد خبر 1054773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha