برگزاری نشست جمعیت امام منتظر(عج) در روز جهانی قدس

جمعیت امام منتظر(عج) به مناسبت روز جهانی قدس نشستی را با حضور شخصیت های مهم از عراق و لبنان برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، هشتاد و ششمین نشست اندیشه «الیوم الموعود»( روز موعود) به همت جمعیت جهانی امام منتظر(عج)، آستان های مقدس رضوی و کاظمین و موسسه بین المللی عاشورا به مناسبت روز جهانی قدس برگزار شد.

 

 

این نشست با تلاوت آیاتی از قرآن کریم توسطقاری «محمد پارسا» از آستان مقدس رضوی آغاز شد و سپس حاج حبیب الله بلوق، رئیس جمعیت امام منتظر(عج) از شرکت کنندگان در این مراسم تشکر کرد.

 

آیت الله سید مجتبی الحسینی، نماینده ولی فقیه در عراق، از همه مردم شریف جهان خواست تا به رهنمودهای حضرت امام خمینی (قدس سره ) و مواضع  امام خامنه ای پیرامون مسئله فلسطین توجه داشته باشند.

 

شیخ محمد حسن اختری، ناظر کل موسسه بین المللی عاشورا نیز تاکید کرد که وعده خداوند حق است و به زودی در قدس شریف نماز برپا خواهیم کرد.

 

عطاالله، رئیس اسقف های ارتدوکس در قدس نیزدر سخنانی فریاد بر آورد همه بدانند که قدی در خطر است و مردم قدس نیز مورد هدف قرار می گیرند و قدی به تمام مسلمانان و مسیحیان تعلق دارد که باید یاری شود.

 

شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت گفت: قدس همچنان برای ما زنده است و  ما به برگرداندن آن نزدیک هستیم.

 

عصام درویش از لبنان نیز تاکید کرد که قدس ما را برای برگزاری نشست ادیان به دور هم جمع کرده است.

 

بنا بر این گزارش، در این نشست، سرود وابسته به جمیعت امام منتظر(عج)  با عنوان «هبوا یا احرار العالم» و «القدس اقرب» خوانده شد.

کد خبر 1054782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha