۳۰۰ قرص نان بین محرومین و مستضعفان در ماه مبارک رمضان توزیع شد

بخشی گفت: از توزیع ۳۰۰ قرص نان بین نیازمندان با هدف اجرای طرح کمک مومنانه خبر داد و گفت: این اقدام به همت اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

«علی اصغر بخشی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: از توزیع ۳۰۰ قرص نان بین نیازمندان با هدف اجرای طرح کمک مومنانه خبر داد و گفت: این اقدام به همت اعضای کانون فرهنگی هنری گلستان و با رعایت پروتکل های بهداشتی صورت گرفت.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: اطعام مساکین و فقرا از مهمترین آموزه های دین مبین اسلام است و در روایات متعدد مردم مسلمان به این مهم توصیه شدند.

 

وی ابراز کرد: توزیع نان صلواتی ویژه ماه مبارک رمضان با هدف اجرای بخشی از رزمایش مواسات به فرمان رهبر معظم انقلاب انجام شده است.

 

بخشی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ نذر و مشارکت مردم و خیرین در دستگیری از نیازمندان عنوان کرد و گفت: این اقدام خداپسندانه همچنان ادامه دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری گلستان مسجد صاحب الزمان (عج) روستای ارجنک ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های کانون در راستای کمک به نیازمندان، اجرای طرح اطعام و افطار نیازمندان است که در همین راستا در لیالی قدر غذای نذری طبخ و پس از بسته بندی درب منازل نیازمندان تحویل شد.

 

وی ادامه داد: برپایی مراسم لیالی قدر در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی از دیگر برنامه هایی است که به همت بچه های مسجدی عضو کانون اجرا شد.

 

کد خبر 1054894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha