اخلاص در عمل ویژگی برجسته بسیج/ در مقابل سوالات جوانان پاسخگو باشید

قاسم نژاد با بیان اینکه بسیج در بسیاری از عرصه ها اخلاص در عمل و میدانی فعالیت کردن را به نمایش گذاشت گفت: در مقابل سوالات جوانان پاسخگو باشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت،‌ «محمود قاسم‌نژاد» امروز (یکشنبه، ۱۹ اردیبهشت ) در مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان بسیج کارمندان سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه نقش ارزنده‌ای در بحران‌ها داشته و دارد گفت: تفکر بسیجی خدمت به مردم است، اخلاص در عمل بدون توجه به مادیات از ویژگی های بارز بسیجی است‌.

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان اذعان کرد: واقع‌گرایی و آرمان‌گرایی، حفاظت از آرمان‌های انقلاب و نظام، ارتباط مطلوب با عموم مردم و اقشار از دیگر ویژگی‌های بسیح است.

 

وی ادامه داد: قدرت جذب مردم توسط بسیج در بسیاری از فعالیت ها و مشکلات به ویژه حوادث طبیعی گره‌گشا بوده است.‌

 

قاسم‌نژاد به ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: سردار سلیمانی یکی از فداکارترین عناصر نظام بود و با ترور این شهید، مردم بسیار باشکوه در صحنه حاضر شدند و این نشان دهنده بیان، رفتار و نوع نگرش با عموم بود.

 



معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه جانفشانی‌های شهدا هرگز فراموش شدنی نیست تصریح کرد: کشور صدها هزار شهید برای حفاظت و حراست از خاک وطن و اسلام داده است، این شهدا برخواسته از عموم جامعه بودند و حراست از خاک شهدا اکنون وظیفه خطیری است بر عهده همگان است.

 

وی با تاکید بر اینکه وحدت و هم‌دلی در جبهه موج می‌زد گفت: گروه‌های بسیج در حوزه ادارات بیش از پیش بایستی تقویت شود.‌

 

قاسم نژاد افزود: کشور در حوزه سیاسی و اجتماعی با مشکلات بسیاری روبه روست، با توجه به گذشت زمان و نسل های جدید، ارتباطات شکل دیگری دارد. این حوزه بایستی فعالیت‌هایش را با توجه به علم روز به‌روز رسانی کند.

 


معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان افزود: حجاب و عفاف، اعتقادی، بصیرت افزایی و روشنگری از جمله وظایفی است که بسیج ادارات بایستی به این مقوله ها توجه داشته باشند.‌

 

 

قاسم‌نژاد با اشاره به اینکه در مقابل سوالات جوانان پاسخگو باشید گفت: از ظرفیت جوانان و نوجوانان بیش از پیش بهره گرفته شود.

 


وی ادامه داد: در بحران کرونا ویروس ۱۳۷ میلیارد تومان کمک های مومنانه توسط بسیج کارمندان و کارکنان دولت جمع آوری شده است.‌

 

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان به حماسه بزرگ انتخابات و ضرورت توجه به مشارکت حداکثری مردم پای صندوق های رای پرداخت و اظهار داشت: ۶۰ هزار نفر در انتخابات و بیش از سه هزار شعبه در استان فعال هستند.

 

در پایان این مراسم «رضا رنجبر» ‌به عنوان رییس جدید سازمان بسیج کارمندان گیلان منصوب شد و از زحمات سرهنگ عباس حسینی تقدیر شد. همچنین طی حکمی «عباس حسینی» به عنوان معاون اجرایی سپاه قدس گیلان منصوب شد.‌

کد خبر 1054953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha