افزایش تعداد حوزه های امتحانی شهرستان جهرم در پایه های نهم و دوازدهم

نیکفر با اشاره به برگزاری حضوری امتحانات ۲ مقطع تحصیلی، گفت: تعداد حوزه های امتحان در پایه های نهم و دوازدهم را افزایش داده ایم تا فاصله گذاری اجتماعی به خوبی انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «مهدی نیکفر»، امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم گفت: امتحان کلیه دروس پایه نهم و دوازدهم در شهرستان به صورت حضوری برگزار می شود.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جهرم با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای آزمون های حضوری، افزود: تعداد حوزه های امتحان را افزایش داده ایم تا فاصله گذاری اجتماعی به خوبی انجام شود.

 

وی با اشاره به اینکه این اطمینان را به مردم شهرستان می دهیم که حفظ سلامتی دانش آموزان در اولویت ماست، بیان کرد: تا زمان امتحانات اگر تست کرونای یک دانش آموز مثبت و توسط علوم پزشکی به ما اعلام شود مکان امتحان این دانش آموزان جدا از دیگران بوده و با انجام رعایت کامل پروتکل های بهداشتی امتحان برگزار می شود.

 

نیکفر در مورد نحوه برگزاری امتحانات سایر مقاطع تحصیلی نیز، عنوان کرد: امتحان پایانی سایر پایه ها در شهرستان جهرم به صورت غیر حضوری و مجازی انجام می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: حفظ سلامت دانش‌آموران در اولویت است و یک حوزه فرعی برای دانش‌آموزان مشکوک و یا مثبت به کرونا پیش بینی شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش جهرم در پایان گفت: امتحانات خرداد ماه دانش آموزان پایه‌های دروس پایه نهم و دوازدهم به دلیل نهایی بودن به صورت حضوری برگزار می شود.

کد خبر 1054990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha