برگزاری مراسم اعتکاف در زندان های فارس در ماه مبارک رمضان

ابراهیمی گفت: طرح اعتکاف داوطلبانه در ماه مبارک رمضان در زندان های فارس همزمان با زندان های سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار زندانی به مدت سه روز با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (یکشنبه 19 اردیبهشت) با اشاره به برگزاری مراسم اعتکاف در زندان های فارس در جمع خبرنگاران به صورت مجازی گفت: اعتکاف در زندان های استان با حضور زندانیان مشتاق برگزار می شود.

مدیرکل زندان های فارس افزود: یک هزار و 30 نفر از زندانیان زندان های استان فارس در طرح اعتکاف داوطلبانه پایانی ماه مبارک رمضان شرکت می کنند و برگزاری مراسم مذهبی و اعتکاف در تقویت باورهای دینی و بازپروری شخصیت زندانیان نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: اعتکاف فرصت مناسبی برای بررسی نفس و توبه است و برگزاری مراسم اعتکاف در ماه رجب در زندان مرکزی شیراز بازخوردهای ارزشمندی در بین زندانیان داشت.

ابراهیمی اعلام کرد: طرح اعتکاف داوطلبانه، در زندان های فارس همزمان با زندان های سراسر کشور با حضور بیش از یک هزار زندانی به مدت سه روز با رعایت پروتکل های بهداشتی با عنوان طرح «اعتکاف در هواخوری خدا» برگزار می شود.

کد خبر 1055058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha