بسیج سازندگی ظرفیتی برای نشان دادن کارآمدی نظام جمهوری اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی، با اشاره به تلاش دشمن برای اینکه می خواهد نظام جمهوری اسلامی را ناکارآمد نشان دهد، گفت: بسیج سازندگی ظرفیتی برای نشان دادن این کارآمدی نظام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید‌احمدرضا شاهرخی»، امروز(19اردیبهشت)، در دیدار با مسئولان بسیج سازندگی لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی، با اشاره به تأسیس بسیج سازندگی در سال 79 به فرمان رهبر معظم انقلاب، اظهارداشت: بسیج سازندگی در زمینه محرومیت زدایی نقش آفرین است.

 

اخلاص عمل ویژگی مهم بسیج سازندگی است

 

نماینده ولی فقیه در لرستان به اخلاص عمل بسیج سازندگی و تلاش برای محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: بسیج سازندگی در این ۲۰ سال برای محرومیت زدایی، خدمات عمرانی، تولید و اشتغال تلاش های فراوانی دارند.

 

وی با اشاره به مدیریت جهادی و انقلابی بسیج سازندگی، خاطرنشان کرد: این مدیریت باید به همین شکل باقی بماند، چراکه مدیریت جهادی و انقلابی سبب موفقیت در هر زمینه ای است.

 

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تأکید بر اینکه بسیج سازندگی لرستان باید چتر خود را روی تمام گروه‌های جهادی بگستراند، اظهار کرد: بسیج سازندگی تمام گروه‌های جهادی را به کار بگیرد.

 

وی با اشاره به اینکه کارآمدی نظام اسلامی ایران برای بسیج سازندگی مهم است، گفت: با اشتفاده از این ظرفیت باید کارآمدی جمهوری اسلامی را نشان و توطئه های دشمن نقش برآب شود.

 

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: این کارآمدی با توجه به مسائل تعلیمی، عمرانی، اقتصادی، اشتغالزایی و مشاغل پایدار نشان داده می شود.

 

وی با تأکید بر ضرورت توجه به اشتغال جوانان، گفت: برای ایجاد اشتغال باید برنامه ریزی شود و در سالی که به عنوان تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نامگذاری شده باید معیارها متفاوت با سال قبل باشد.

 

کد خبر 1055076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha