محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر اعلام شد

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی تعطیلات عید سعید فطر در استان را اعلام کرد و گفت: این محدودیت ها از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «علیرضا رضایی» امروز (۲۰ اردیبهشت) به خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: با توجه به مصوبه ستاد ملي كرونا و ابلاغيه وزارت كشور، محدوديت هاي تردد از ساعت 14 روز سه شنبه 21 اردیبهشت الي ساعت 12 روز شنبه 25 اردیبهشت در سراسر كشور و بين شهرها توسط پليس راهور اعمال و اجرايي خواهد شد.

 

وی بیان داشت: بر اين اساس از هموطنان درخواست مي شود حتماً به مقررات ابلاغي توجه ويژه اي داشته باشند و از سفرهاي غيرضروري جداً خودداري كنند تا شاهد سير نزولي اين بيماري باشيم.

 

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: به طور طبيعي با ارائه تذكر سعي در پيشگيري از سفرها خواهد شد و در صورت اصرار و پافشاري رانندگان، به ناچار همانطور كه در رسانه ها اطلاع رساني شده است به اعمال قانون و اجراي مقررات خواهيم پرداخت.

 

سرهنگ رضایی تصریح کرد: ناوگان حمل و نقل عمومي بار و مسافر و همجنين خودروهاي وانت بار با پلاك شخصي كه در امر جابجايي و ارزاق عمومي فعاليت دارند، فاقد هر گونه ممنوعيت تردد مي باشند.

 

وی خاطرنشان کرد: مجوزهايي از سوي فرمانداري ها برای برخی افراد از قيبل پزشكان، كادر درماني و برخي مشاغل خاص قبل از ورود به اين ايام صادر شده است، كه اگر داراي اعتبار باشد از اين قاعده مستثني هستند.

 

سرهنگ رضایی خاطرنشان کرد: جريمه تردد در اين ايام در شهرهاي قرمز يك ميليون تومان، در شهرهاي نارنجي و زرد 500 هزار تومان و تردد شبانه 200 هزار تومان است.

 

 

کد خبر 1055167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha