یک هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین مستأجر هستند

حق گویان گفت: یک هزار و ۸۰۰ مددجوی کمیته امداد قزوین مستأجر و فاقد مسکن هستند که در تلاش هستیم تا نسبت به تأمین مسکن این مددجویان اقدام کنیم.

«مهرعلی حق گویان» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: مسکن یکی از نیازهای اساسی برای خانواده ها است و با توجه به افزایش قیمتی که در این حوزه شاهد هستیم این مشکل در بین خانواده های نیازمند جدی تر است.

 

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: امسال یک هزار و ۸۵۰ واحد مسکونی در مناطق شهری تعمیر، بازسازی، احداث و خریداری شده است که ان شاالله این آمار تا پایان سال افزایش می یابد.

 

وی عنوان کرد: ۳۷۷ واحد مسکن مهر در استان قزوین داریم که ۱۲۰ واحد به بهره برداری رسیده و تحویل خانواده ها شده است و مابقی واحدها تا طی ماه های آتی تحویل داده می شود.

 

حق گویان اعلام کرد: ما در استان قزوین یک هزار و ۸۰۰ مستأجر داریم که زیرپوشش کمیته امداد بوده و برخی پیرمرد و پیرزن هستند و اجاره واحد برای اینها بهتر است که با پرداخت ودیعه مسکن برای اینها انجام می شود ولی یک هزار و ۸۰۰ خانوار فاقد مسکن داریم که قریب ۷۲۵ نفر افراد روستایی هستند که به بنیاد مسکن معرفی کردیم که برای ۲۵۰ نفر هم پرونده سازی شده که ان شاالله بتوانند از تسهیلات بهره مند شوند.

 

وی تصریح کرد: درخواست داریم خانواده های زیرپوشش ما به ویژه در شهرهای قزوین اگر می توانند مهاجرت به روستاها داشته باشند تا از امکانات خاص نظیر اشتغال بهره مند شده و هم اینکه بتوانیم نسبت به تهیه مسکن آنها اقدام کنیم.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین در خصوص حمایت از خانواده های زندانیان خاطر نشان کرد: تولید فقر در کمیته امداد نیست بلکه تولید فقر در دیگر جاها است و امروز ۵۰۰ خانوار زندانی زیرپوشش کمیته امداد استان هستند.

 

کد خبر 1055170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha