لزوم طراحی سیستم نوین تبلیغی در فعالیت‌های دینی

حجت الاسلام نبی‌زاده بر لزوم طراحی سیستم نوین تبلیغی در فعالیت‌های دینی تاکید کرد و گفت: در دنیای امروز کنار تبلیغات سنتی اگر سیستم تبلیغ نوین طراحی نکنیم، حتی اگر بخواهیم به حیات ادامه دهیم محکوم به فنا هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت الاسلام محمدمهدی نبی زاده» عصر امروز (دوشنبه ۲۰ اردیبهشت) در نشست هم‌اندیشی اداره کل تبلیغات اسلامی با اصحاب رسانه اظهار کرد: یکی از اقدامات سازمان تبلیغات در استان خوزستان، جداسازای اداره اهواز از اداره کل بود که نتیجه خوبی را در پی داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اینکه کار رسانه ای ریشه در تعلیمات قرآنی دارد افزود: خداوند در آیات مختلف قرآن از اتفاقات مختلف گزارش می‌دهد که این یک حرکت رسانه‌ای است.

 

وی با بیان اینکه پیشنهاد راه‌اندازی درس فقه رسانه در حوزه‌های علمیه را دادیم اضافه کرد: هنگامی که در مورد فقه صحبت می‌کنیم به معنی بایدها و نبایدها است به طور مثال چقدر بانکداری ما بر اساس فقه اسلامی است.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده با اشاره به اینکه حرکت‌های رسانه ای که توسط اهل بیت (ع) اجرا می‌شدند امروز از آن به عناوین مختلف یاد می شود تصریح کرد: ما یک دستگاه فرهنگی هستیم که ارتباطمان با کف جامعه است و انجمن‌ها، کانون‌های بسیاری در ذیل این سازمان فعالیت دارند که از این ظرفیت می‌توان بهره‌های بسیاری برد.

 

وی اذعان کرد: به نظر ما در دنیای امروز کنار تبلیغات سنتی اگر سیستم تبلیغ نوین طراحی نکنیم، حتی اگر بخواهیم به حیات ادامه دهیم محکوم به فنا هستیم؛ محال است بخواهیم با کف جامعه ارتباط بگیریم اما با رسانه ضعیف عمل کنیم امکان تاثیرگذاری وجود نخواهد داشت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان در پایان یاد آور شد: تبلیغ به معنای رساندن است، امروزه اتفاقات فرهنگی امیدآفرین بسیاری در جامعه وجود دارند اما صدای آنها به گوش جامعه نمی‌رسد، رسانه‌ها در این زمینه نقش بسیار موثری می‌توانند داشته باشند.

 

کد خبر 1055397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha