استقبال از مسابقه بزرگ قرآنی تفسیر "فصل بندگی" در شهرستان ملایر

یار محمدی گفت: بیش از ۱۶ هزار نفر د ر مسابقه بزرگ قرآنی تفسیر "فصل بندگی" در شهرستان ملایرکه در ماه رمضان امساتل برگزار شده شرکت کرده اند.

«ایرج یارمحمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: مسابقه قرآنی  فصل بندگی امسال از سوی  اداره تبلیغات اسلامی ملایر با هدف ترویج فرهنگ قرآن در بین مردم برگزار شده است.

 

کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر  افزود: ین مسابقه از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از ابتدای ماه مبارک رمضان برگزار شده است  و تا نیمه ماه مبارک رمضان قریب به 16 هزار نفر با مراجعه به سایت  در مسابقه شرکت کرده اند.

 

 کارشناس قرآن اداره تبلیغات اسلامی ملایر از استقبال گسترده و بینظیر  مردم در سراسر کشور از مسابقه بزرگ قرآنی تفسیر "فصل بندگی " خبر داد و  افزود : در ابتدا این مسابقه قرار بود به صورت شهرستانی برگزار شود که با توجه به استقبال خوب مردم در حال حاضر این مسابقه به صورت کشوری در حال برگزاری است..

وی افزود:  بر اساس این طرح علاقمندان جهت شرکت در مسابقه باید با مراجعه به سایت( idomalayer.ir )  فایل صوتی تفسیری قرآن استاد حاج محمد ابوالقاسم را با دقت استماع یا دانلود نمایند . و پس از آن با ورود به قسمت مسابقه به سه سوال تستی که در سایت بارگذاری شده است در مدت 10 دقیقه پاسخ دهند . که  در پایان ماه مبارک رمضان به نفرات برتر جوایز نفیسی  اهدا  می‌شود.

:یارمحمدی گفت :  کلیه سوالات مسابقه به همراه فایل مورد نظر تا روز عید فطر بر روی سایت قرار دارد تا در صورت عدم دسترسی به سایت یا اینترنت  زمان لازم برای شرکت در مسابقه وجود داشته باشد،.

 یار محمدی با بیان اینکه علاقمندان  تا پایان ماه مبارک رمضانفرصت دارند  در این مسابقه شرکت کنند افزود: علاقمندان در صورت داشتن سوال و جهت کسب اطلاعات بیشتر در روزهای اداری از ساعت 11 تا 13 با شماره 08133350001 داخلی 2 کانون قرآن تماس حاصل کنند.

 کارشناس مسئول واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایربا اشاره به  دیگر برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی ملایر در ماه مبارک رمضان اظهار کرد: همچنین مسابقه  قرآنی تسنیم نیز  همزمان با ماه مبارک رمضان توسط اداره تبلیغات اسلامی ویژه کارکانان ادارات و نهادهای شهرستان ملایر در حال برگزاری است که  این مسابقه ویژه کارکنان برای اولین بار است که امسال به صورت مجازی در شهرستان برگزار می‌شود افزود: این مسابقه شامل 30 سوال از 30 جز قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه این سوالات  از امروز  در سایت به آدرس www.idomalayer.irبارگزاری می‌شود که همه کارکنان اعم از رسمی و قراردادی و پیمانی  ادارات و نهادهای شهرستان ملایر می‌توانند با مراجعه به سایت این مسابقه شرکت کنند.

وی زمان اتمام این مسابقه را تا پایان ماه رممضان برشمرد و گفت:  در پایان ماه مبارک رمضان بعد از بررسی به  پاسخ های صحیح جوایز ارزنده‌ ای اهدا خواهد شد.

 

کد خبر 1055431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha