نماز عید سعید فطر در ۱۵  نقطه خراسان شمالی اقامه می شود

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، از اقامه نماز عید سعید فطر در ۱۵ نقطه و به امامت ائمه جمعه و با رعایت کامل نکات بهداشتی خبر داد.

حجت الاسلام «محمدعلی سالاری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارکرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت مسائل بهداشتی، از آنجایی که نماز عید فطر در تمام مساجد و اماکن متبرکه اقامه می شود، از مردم تقاضا می شود در نزدیک ترین مکان برگزاری نماز عید حضور یابند.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، با تأکید بر اینکه در محل برگزاری نماز عید به هیچ وجه مُهر و کتاب دعا توزیع نمی شود، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن خراسان شمالی خواست تا مُهر، سجاده و زیر انداز همراه خود داشته باشند.

 

وی، اقامه نماز عید سعید فطر در بجنورد مرکز استان را در محوطه باز مصلی امام خمینی (ره) و رأس ساعت 7 صبح اعلام کرد و گفت: نماز عید در بجنورد به امامت نماینده ولی فقیه و امام جمعه بجنورد «حجت الاسلام رضا نوری» اقامه می شود.

 

حجت الاسلام سالاری، زمان اقامه نماز در سایر شهرها را هم ساعت 7 صبح اعلام کرد و گفت: نماز عید فطر در سایر شهرستان ها هم به امامت ائمه جمعه اقامه خواهد شد.

 

 

جدول برگزاری اقامه نماز عید سعید فطر مرکز و شهرستان های تابعه خراسان شمالی 1400

 

 

 

 

 

کد خبر 1055526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha