اجرای طرح «برکت و عیدانه » فرهنگسرای قرآن برای خانواده های  آسیب پذیر

خاکی گفت: به مناسبت عید سعید فطر کمک های مومنانه فرهنگسرای قرآن در قالب هدایا و بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند منطقه اهدا می شود.

«رحیم خاکی» در گفتگو با خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان گفت: به مناسبت عید سعید فطر کمک های مومنانه فرهنگسرای قرآن در قالب هدایا و بسته های معیشتی به خانواده های نیازمند منطقه اهدا می شود.

 

رئیس فرهنگسرای قرآن افزود: در ماه مبارک رمضان با چند بسته برنامه حمایتی و با مشارکت گروه های جهادی منطقه ( گروه جهادی صاحب الامر(عج) ، گروه جهادی شهید بلالی و کانون دخترانه ترنج) در خدمت تعدادی از خانواده های نیازمند منطقه بود.

 

وی افزود: سفره های سبز افطار با تهیه 200 بسته افطار در هر شب ماه مبارک، پنج شنبه های مهربانی با تهیه و پخت 250 پرس غذای گرم در 5 پنج شنبه، لقمه های مهربانی با تهیه و توزیع 100 افطاری ساده برای کودکان کار منطقه 10 از برنامه های جهادی این فرهنگسرا در ماه مبارک رمضان بود.

 

خاکی خاطرنشان کرد: به مناسبت عید فطر برنامه « عیدانه و برکت » با تهیه و توزیع 114 بسته هدایا شامل لوازم التحریر و اسباب بازی برای کودکان و خردسالان  و  100 بسته معیشتی برای خانواده های بی بضاعت و آسیب پذیر اهدا می شود.

 

وی با بیان اینکه این بسته ها در نهایت احترام و تکریم این عزیزان در شب عید سعید فطر تقدیم ایشان خواهد شد، یادآور شد: کمک های مومنانه این فرهنگسرا تا پایان سال به صورت های مختلف ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 1055943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha