قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۱۰  میلیون تومان رسید

امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به ۱۰ میلیون تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری شبستان، امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به  ۱۰  میلیون تومان رسید، نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون  و ۷۰۰ هزار  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰  هزار  تومان است. همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی  به یک هزار و ۸۲۱ دلار  رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۹۹۴ هزار تومان معامله می‌شود.

 

بنابراین گزارش، امروز (۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰) هر دلار آمریکا به قیمت 21 هزار و 981 تومان  رسید و هر اسکناس یورو نیز به مبلغ ۲۶ هزار و 450 تومان فروخته شده است.

 

این در حالی است که هر گرم طلای 18 عیار در بازار (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) 990هزار تومان خرید و فروش شد. قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۶۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز 9 میلیون و 800 هزار تومان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی 5 میلیون و 600 هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی 3 میلیون و 600 هزار تومان و سکه یک گرمی 2 میلیون و 200 هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسید.

 

همچنین (چهارشنبه ۲۲ اردیبهشت) در بازار ارز قیمت دلار 22 هزار و 600 تومان، قیمت یورو 26 هزار و 800 تومان و درهم امارات  6 هزار و  146 تومان اعلام شده بود.

 

کد خبر 1056437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha