لزوم روشنگری و بصیرت افزایی در انتخاب اصلح

حجت‌الاسلام شایان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو حضور و مشارکت حداکثری مردم و همه کسانی که دل در عظمت این ملک و ملت دارند بسیار مهم است گفت: انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد و باید در این زمینه روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، حجت‌الاسلام«علی شایان» امروز(جمعه، 24اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع گوراب‌زرمیخ برگزار شد اظهار کرد: مسئولیت در نظام اسلامی و از منظر آموزه‌های اسلام چیزی جز خدمتگزاری به مردم نیست.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ با بیان اینکه اساسا مسئولیت جز خادمی و نوکری مردم نیست واین یک نگاه دینی و اصیل است افزود: مسئولین باید اهل پاسخگویی و خدمتگزاری و در واقع دارای روش و منش خدمت بی منت باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه ‌حرمت و احترام  و کرامت انسانی مردم و ارباب رجوع در ادارات باید حفظ شود گفت: وقتی کسی وارد ادارات می‌شود و پیگیر حل مشکل خودش است نباید طوری برخورد شود که زمینه دلسردی ونگرانی و نارضایتی‌اش فراهم شود.

 

حجت‌الاسلام شایان با بیان اینکه در انتخابات پیش رو حضور و  مشارکت حداکثری مردم و همه کسانی که  دل در عظمت این ملک و ملت دارند بسیار مهم است تصریح کرد: انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد و باید در این زمینه روشنگری و بصیرت افزایی کنند.

 

امام جمعه موقت گوراب‌زرمیخ خاطرنشان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از قبیل ماسک زدن و رعایت فاصله‌ها و بهداشت، هم واجب شرعی و هم یک اصل مهم عقلی و سیره‌ای عقلایی است باید همه مراقبت کنیم تا از این شرایط حساس و حاد این بیماری که جامعه را به خود درگیر کرده عبور کنیم.

کد خبر 1056463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha