مطالبه مردم رفاه و آرامش اقتصادی است

رئیس کل بانک مرکزی پس از ثبت نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: گذران زمان به نفع ما نیست و آنچه مردم مطالبه می‌کنند رشد، رفاه و آرامش اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی شبستان، عبدالناصر همتی  پس از ثبت نام در  سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع  خبرنگاران ، گفت: امروز جایگاه اقتصاد کشور و رفاه و آرامش مردم همتراز با تلاش و صبوری مردم نیست، امروز اصلاحات عمیق و گسترده اقتصادی مهم ترین نیاز کشور است. گذران زمان به نفع ما نیست و آنچه مردم مطالبه می‌کنند رشد، رفاه و آرامش اقتصادی است که این تنها در سایه بینش اقتصادی است.
 
رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: مردم انتظار به حق دارند که در سایه رفاه زندگی کنند و از آینده شغلی فرزندانشان اطمینان خاطر داشته باشند. 
 
همتی گفت: ایران و مردم در یک بزنگاه تاریخی هستند که در آن باید بر تجربیات علمی و اندوخته های دانش بشری برای افزایش درآمد، ارتقای سرمایه اجتماعی و افزایش امید و اطمینان تکیه کنند.
 
وی با تاکید بر اینکه بدون وابستگی به هیچ تشکل سیاسی با اتکا به مردم وارد صحنه می‌شوم، خاطر نشان کرد: برنامه من برنامه آرمان پردازی نیست بلکه ماحصل تجربه و درک محدودیت‌ها و فرصت‌های کشور است. قوه مجریه دارای برنامه اقتصادی متمرکز خواهد بودو ظرفیت اصلی خود را به این امر اختصاص خواهد داد.
 
 
 
 
 
 
کد خبر 1056796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha