حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف شرعی و اجتماعی است

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت پرهیز از تخریب های انتخاباتی گفت: حضور حداکثری در انتخابات یک تکلیف شرعی و اجتماعی است.

« حجت الاسلام کاظم شکری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند فعالیت انتخابات و اهمیت حضور حداکثری مردم گفت: رهبرمعظم انقلاب همواره نسبت به آثار و برکات مشارکت مردم در عرصه انتخابات اشاراتی داشته اند که هر یک از آن ها حائز اهمیت است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات به معنای دفاع از قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی است. 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم بیان کرد: دشمنان همواره سعی دارند انتخابات و حضور مردم را تحت تأثیر قرار دارند و مانع این مشارکت شوند. 

 

وی اظهار کرد: سختی ها و مشکلات اقتصادی مردم در جریان شیوع بیماری کرونا و تحریم های اقتصادی مانع حضور پرشور آنان در عرصه انتخابات و مشارکت در سرنوشت خودشان نیست. 

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: اینکه از انتخابات به عنوان آبروی جمهوری اسلامی و نماد مردم سالاری دینی نام برده می شود یک حقیقت و واقعیت انکارناپذیر است به ویژه آنکه مردم سهم ویژه ای در شکل گیری انقلاب اسلامی دارند. 

 

 

 

 

کد خبر 1056983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha