۲۰۰ وعده غذای گرم بین خانواده های نیازمند توزیع شد

قائدی بارده گفت: ۲۰۰ وعده غذای گرم به همت کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) روستای بارده و با همکاری خیرین بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

«ابوالفضل قائدی بارده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: ۲۰۰ وعده غذای گرم به همت کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) روستای بارده و با همکاری خیرین بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) مسجد جامع روستای بارده از شهرستان بن ادامه داد: در پی فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر مواسات، همدلی و کمک مومنانه به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا، فعالیت های گسترده این کانون در راستای کمک به محرومان آغاز شد.

 

وی بیان کرد: فعالان کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) روستای بارده با همکاری خیران با پخت غذای گرم، توزیع بسته‌های غذایی به فرامین رهبری لبیک گفته ‌اند.

 

قائدی بارده بر ضرورت رعایت پروتکل‌های وزارت بهداشت به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد و افزود: امسال با رعایت اصل فاصله اجتماعی، بسته‌های غذایی به صورت کاملا بهداشتی و با حفظ کرامت بین اقشار نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) مسجد جامع روستای بارده از شهرستان بن ادامه داد: این کانون از اسفند سال ۹۸ فعالیت های خود را در راستای کمک به نیازمندان و مردم آغاز کرده اند.

 

وی، تولید و توزیع ماسک و دستکش های یکبار مصرف، ضدعفونی و گندزدایی مساجد و معابر عمومی، اجرای طرح نذر قربانی، تهیه و توزیع بسته های گوشت متبرک قربانی، بسته های معیشتی، اقلام بهداشتی را از جمله فعالیت های فعالان کانون کانون فرهنگی هنری امام محمدباقر (ع) روستای بارده برشمرد.

 

کد خبر 1057049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha