دوگانگی رفتار مجامع بین المللی در برابر حملات اسرائیل به مردم فلسطین عبرت آموز است

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی گفت: دوگانگی رفتار مجامع بین المللی باید در برابر حملات اسرائیل به مردم غزه عبرت آموز است و باید همگان بدانند که هیچ اعتمادی به سازمان های بین المللی نیست.

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت: مجامع بین المللی نه تنها در برابر این حملات بیرحمانه رژیم صهیونیستی سکوت کرده اند بلکه به ضرر مردم فلسطین نیز اقدام می کنند ،برخی کشورها که فریاد دفاع از حقوق بشر سر می دهند ،در برابر بی رحمی های که نسبت به مردم فلسطین انجام می شود سکوت کرده و حتی در موقعیت های از اقدامات رژیم صهیونیستی نیز حمایت می کنند.

 

 

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این کشورها نشان دادند که فقط به دنبال منافع خودشان هستند و خودشان را می بینند، هرکجا خدشه ای به خودشان وارد می شود داد و فریادشان بلند می شود و فریاد دفاع از حقوق بشر سر می دهند اما وقتی مردم مظلوم فلسطین می سوزند و تکه پاره می شوند آنجا بحث حقوق بشر نیست .

 

وی ادامه داد: عجیب است که برخی از مقامات اروپایی و آمریکایی تخریب خانه‌های فلسطینیان را حق غاصبان اسرائیل می دانند و تاکید دارند که اسرائیلی ها از خودشان دفاع می کنند.اما دفاع مردم فلسطین از خانه و کاشانه شان را به عنوان حمله قلمداد می کنند.

 

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به این دوگانگی رفتار مجامع بین المللی باید همگان عبرت بگیرند که هیچ اعتمادی به سازمان های بین المللی نیست اینکه ما منتظر باشیم که این مجامع اقدامی در دفاع از مظلوم انجام دهند انتظار بیهوده ای است.

 

 

 

کد خبر 1057231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha