دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات در دستور کار مخالفان نظام قرار دارد

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات در دستور کار مخالفان نظام قرار دارد،گفت: در این شرایط باید وحدت مان را حفظ کنیم و انتخابات محور این وحدت مان باشد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با تاکید بر اینکه باید انتخابات محور وحدت در کشور قرار گیرد، گفت: در دستور کار جریان های مخالف انقلاب که با محوریت وزارت خارجه آمریکا انجام می شود و هزینه سنگینی هم در این زمینه کرده اند دلسرد کردن مردم نسبت به انتخابات قرار دارد،آنها این ماموریت را به اپوزسیون و گروه‌های مختلف مخالف نظام داده اند که هر چه در توان دارند بگذارند که مردم پای صندوق های رای نیایند.

 

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وزارت خارجه آمریکا محوریت این شرارت را همانند همیشه به عهده دارد ،در حال حاضر منافقین با یک شعار ،کومله با شعار دیگر ،سلطنت طلب ها با شعاری دیگر در این رابطه فعالیت می کنند ،پول سنگینی آمریکایی ها برای دلسرد کردن مردم برای رفتن پای صندوق های رای هزینه کرده اند و به نوعی تقسیم کاری در این رابطه نیز انجام شده است .

 

وی بیان کرد: آنها مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی جامعه را پررنگ می کنند تا مردم پای صندوق های رای نیایند و در نهایت مردم را نسبت به اصل نظام و انقلاب دلسرد کنند.

 

ابوترابی تصریح کرد: ما باید سعی کنیم در این شرایط وحدت و یکپارچگی خودمان را حفظ کنیم و اتفاقا انتخابات محور این وحدت مان باشد ،کاندیدا همدیگر را تخریب نکنند و با حفظ اخلاق مردم را برای حضور در انتخابات تشویق کنیم .

 

وی افزود: چه گروه‌های منتسب به جریان چپ و چه گروه‌های منتسب به جریان راست باید دقت داشته باشند که انتخابات را محور همگرایی در کشور قرار دهند چراکه رفتار و گفتار آنهاست که در این ایام باقیمانده تا انتخابات باعث ایجاد انگیزه در مردم برای مشارکت در انتخابات ایجاد می کند.

 

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید بدانند که حضورشان پای صندوق های رای ،سرنوشت شان را رقم می زند،رای آنها رئیس جمهور مورد انتظارشان را سرکار می آورد اما وقتی در انتخابات شرکت نکنند قطعا رییس جمهور مورد انتظارشان سرکار نمی آید و آن موقع آنها دیگر نمی توانند ادعای داشته باشند و طلبکار نظام و انقلاب و‌رهبری باشند.

کد خبر 1057282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha