پیام انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان به مناسبت هفته روابط عمومی

انجمن صنفی روزنامه نگاران هرمزگان با انتشار پیامی ۲۷اردیبهشت روزجهانی ارتباطات و روابط عمومی راگرامی داشت و فعالان این حوزه در بخش های دولتی، خصوصی، تعاونی و نهادها را به عنوان طلایه داران شفافیت و آگاهی بخشی معرفی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان، متن کامل پیام انجمن صنفی روزنامه نگاران استان هرمزگان به شرح ذیل است:

 

همان گونه که انسانها ناگزیر از ارتباط هستند طبعا هر سیستمی هم برای بقا، دوام و ماندگاری راهی جز بهره گیری از مسیرهای ارتباط با جامعه ندارد، بدون شک موفقیت و ناکامی هر سازمان و دستگاهی بسته به کارایی و ناکارآمدی روابط عمومی در آن مجموعه است، البته نقش مدیران و تصمیم سازان در استفاده از نیروهای خلاق و توانمند، تقویت امکانات سخت افزاری، بسط حوزه اختیار فعالان روابط عمومی غیر قابل انکار می باشد.

 

رشد و بالندگی حوزه ارتباطات کشورمدیون و مرهون مجاهدتهای ایثارگرانه اهالی روابط عمومی است که با همه محدودیتها و شرایط سخت، نقش محوری خود را هم در بعد درون سازمانی و هم در بخش برون سازی ایفا کرده اند. اغراق نیست اگر بیان شود که روابط عمومی در هر سیستمی چشمه زلال اطلاعات و ارتباطات است.

 

در شرایطی که جامعه با تحریم‌های سخت و کینه توزانه روبروست، درحالی که مردم عزیز در تنگناهای شدید اقتصادی و معیشتی قرار دارند، مادام که بحران عظیم کرونا شوک جهانی ایجاد کرده است، فعالان حوزه روابط عمومی روایتگر امید، خدمت، کارآمدی، صداقت و آرامش هم در درون سیستم و هم در جامعه هستند.

 

 

کد خبر 1057327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha