پایان عمر رژیم اشغالگر قدس نزدیک است/ هیچ معادله‌ای بدون حضور جمهوری اسلامی قابل حل نیست

حجت الاسلام رستگار با بیان اینکه زمان به پایان رسیدن عمر رژیم اشغالگر قدس نزدیک است گفت: در چند روز اخیر پس از ۷۰ سال برای اولین بار آژیر خطر در شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی به صدا در آمد و این پیروزی مهمی برای فلسطینی ها محسوب می‌شود.

«حجت الاسلام عبدالرضا رستگار» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: حوادثی که در روزهای اخیر در فلسطین اشغالی در حال گذر است نشان از آن دارد که زمان به پایان رسیدن عمر رژیم اشغالگر قدس نزدیک است و این همان وعده الهی مبنی بر حاکمیت مستضعفین بر روی زمین است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان افزود: از سال 1948 زمانی که مردمی با جمعیت سه میلیون نفر به پشتوانه استکبار جهانی ملت 100 میلیونی مسلمانان را بایکوت کردند، مردم جهان براین باور بودند که رژیم صهیونیست از رود نیل تا فرات در حال شکل گیری است اما ظهور انقلاب اسلامی همه این نقشه ها را نقش بر آب کرد.

 

وی با بیان اینکه پس از انقلاب اسلامی و شعار امام خمینی (ره) مبنی بر حذف اسرائیل از روزگار تمام معادله های منطقه تغییر کرد ادامه داد: در چندین سال اخیر روزبه روز شاهد افول رژیم اشغالگر قدس هستیم به نحوی که در جنگ 22 روزه این رژیم تاب مقابله با 2 هزار نفر از نیروهای حزب الله را نداشت، در چند روز اخیر پس از  70 سال برای اولین بار آژیر خطر در شهرهای مختلف رژیم صهیونیستی به صدا در آمد و این پیروزی مهمی برای فلسطینی ها است.

 

حجت الاسلام رستگار با اشاره به راهپیمایی میلیون ها آزادی خواه در سراسر جهان به حمایت مردم فلسطین عنوان کرد: مشاهده می کنیم که هیچ یک از کشورهای جهان غیر از رژیم های استکباری به حمایت از اسرائیل غاصب اقدام نکرد که همین مهم نشان از زوال این غده سرطانی از منطقه دارد.

 

وی با اعلام اینکه روزبه‌روز سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری تحقق می یابند تصریح کرد: خوشبختانه امروز هیچ معادله بدون حضور جمهوری اسلامی قابل حل نیست و باید اعلام کنیم که خاورمیانه با محوریت جمهوری اسلامی شکل گرفته است.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در پایان در خصوص عدم حمایت برخی از کشورهای خلیج فارس از اقدام فلسطینی ها یاد آور شد: متاسفانه برخی از کشورها به دلیل اینکه پشتوانه مردمی ندارند به اطاعت از استکبار روی آوردند، امیدواریم که با تلاش های جبهه مقاومت و مسلح شدن مردم غزه هرچه سریع تر شاهد نابودی رژیم صهیونیستی باشیم.

 

کد خبر 1057338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha