خیران فارس ۵۰ میلیارد ریال در ماه مبارک رمضان برای آزادی زندانیان گلریزان کردند

ابراهیمی گفت: با مشارکت ۵۰ میلیارد ریالی خیران در ماه مبارک رمضان، زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس فراهم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، امروز (دوشنبه 27 اردیبهشت) در دیدار با استاندار فارس گفت: با مشارکت 50 میلیارد ریالی خیران در ماه مبارک رمضان، زمینه آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد استان فارس فراهم شد.

مدیرکل زندان های فارس افزود: این کمک با برگزاری های گلریزان و برنامه های اجرایی از طریق صدا وسیما و شبکه های مجازی جمع آوری شد و از ابتدای امسال زمینه آزادی 58 زندانی جرائم غیرعمد استان فارس فراهم شده است.

وی اضافه کرد: استان فارس، محکومان مالی زیادی دارد و 845 زندانی جرائم غیرعمد در زندان های استان برای آزادی، چشم انتظار کمک نیکوکاران هستند.

ابراهیمی اعلام کرد: از این میان 121 نفر به دلیل عدم پرداخت مهریه گرفتار شده اند که در حال حاضر بسیاری از آنها در مرخصی به سر می برند.

مدیرکل زندان های فارس ادامه داد: برای آزادسازی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری، 150 زندانی استان از پابند الکترونیکی استفاده می کنند و حدود یکصد پابند الکترونیکی جدید نیز بزودی در اختیار زندانیان واجد شرایطی قرار خواهد گرفت که مدت حبس آنان کمتر از 2سال است.

ابراهیمی با اشاره به ایجاد زمینه اشتغال برای زندانیان فارس گفت: سال گذشته برای 54 درصد محکومان در داخل و بیرون زندان های استان فرصت اشتغال فراهم شد که این رقم در سال جاری به 80 درصد نیز افزایش خواهد یافت.

خاطر نشان می شود در این دیدار استاندار فارس از مسؤولین زندان ها برای اصلاح و تربیت زندانیان و حمایت از خانواده های آنان قدردانی کرد و مدیرکل زندان های فارس نیز در خصوص انتقال زندان «عادل آباد» شیراز به خارج از شهر و حمایت از خانواده زندانیان تاکید کرد.

کد خبر 1057397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha