امتحانات نهایی با حضور بیش از ۴ هزار دانش آموز در ۴۱ حوزه انجام می شود

مظفری با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در شهر زنجان در ۴۱ حوزه امتحانی امتحان می‌دهند، افزود: ۱۴ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در پایه نهم در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد کرونا اظهار کرد: امتحانات پایه‌های نهم و دوازدهم بر اساس دستوالعمل ستاد ملی کردنا به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

 

حسن مظفری از حضور ۸ هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در امتحانات نهایی پایه دوازدهم خبر داد و گفت: 100 حوزه امتحانی برای امتحانات نهایی دانش آموزان پیش بینی شده است.

 

وی با یادآوری اینکه یک هزار و ۵۰۰ نفر عوامل اجرایی برای برگزاری امتحانات کمک می‌کنند، افزود: با مساعدت شهرداری زنجان ۱۰۰ هزار ماسک به دانش‌آموزان اختصاص یافت و حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از امتحان ضد عفونی می‌شود.

 

مظفری با بیان اینکه ۴ هزار و ۴۰۰ دانش‌آموز در شهر زنجان در ۴۱ حوزه امتحانی امتحان می‌دهند، افزود: ۱۴ هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز در پایه نهم در امتحانات نهایی شرکت کرده‌اند.

 

در ادامه معاون بهداشت علوم پزشکی استان زنجان گفت: یکی از افتخارات استان زنجان اجرای مطلوب طرح بیماریابی هوشمند به ویژه بیماران زمینه‌ای و سالمندان است که توسط بسیجیان در استان اجرایی شده است.

 

محمدرضا صائینی خاطرنشان کرد: 75 هزار سالمند در استان زنجان وجود دارد که  ۶۲ هزار و ۵۷۰ سالمند در استان واکسینه شده اند.

 

این مقام مسئول با اشاره به کاهش میزان بستری و فوت سالمندان در پیک چهارم کرونا تصریح کرد: در پیک سوم کرونا یک هزار و 879 نفر سالمند بالای 60 سال در بیمارستان‌های استان زنجان بستری شدند که این تعداد در پیک چهارم با کاهش 40 درصدی به یک هزار و 26 نفر کاهش یافت.

 

وی اظهار کرد: در پیک سوم کرونا 543 سالمند در استان زنجان فوت کردند که این تعداد در پیک چهارم به ۲۲۳ نفر کاهش یافت که این امر نشان دهنده اقدامات مطلوب برای سالمندان است.

 

کد خبر 1057469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha