رژیم صهیونیستی نمی تواند توطئه های خودش را اجرایی کند

ناصرابوشریف با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند توطئه های خودش را اجرایی کند، گفت: آنها دچار دیوانگی کامل شده اند و همه کابینه رژیم صهیونیستی دچار شگفتی شده اند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، ناصر ابوشریف، نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران  شب گذشته (سه شنبه 28 اردیبهشت) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی نمی تواند توطئه های خودش را اجرایی کند، گفت: آنها دچار دیوانگی کامل شده اند و همه کابینه رژیم صهیونیستی دچار شگفتی شده اند. همان طور که در سال 2006 شاهد بودیم ضاحیه جنوبی در بیروت نابود شد و عملیات بازسازی آن زمان زیادی برد و در آنجا شاهد همبستگی و اتحاد برای آینده حزب الله بودیم که آمادگی داشته باشد برای جنگ بعدی با اسرائیل؛ شاهد همین وضع در غزه هم هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر چهره اسرائیل بسیار بد است و تحت نظر دوربین ها این جنایت ها را انجام می دهد، ادامه داد: امروز جنایت های زیادی توسط رژیم صهیونیستی انجام می شود و  صدها نفر از فلسطینیان را کشته و این طبیعت رژیم صهیونیستی است ولی الآن چهره آنها مخدوش تر شده است.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه ما در فلسطین و در دوره گذشته قدرت زیادی کسب و تجهیزات خودمان را پیشرفته تر کردیم و محور مقاومت هم با ما بوده است، گفت: تجهیز سلاح در غزه که یک پادگان حقیقی و یک مکانی که محاصره شده بود شبیه یک معجزه است که در حال حاضر نزد مقاومت 14 هزار یا بیشتر موشک است و می توانند هر نقطه ای از فلسطین اشغالی از شمال تا جنوب را هدف قرار دهند.

 

ابوشریف با اشاره به اینکه ملت فلسطین گزینه های دیگری ندارند، گفت: در کرانه باختری و قدس دیدیم کاری غیر از مقاومت نمی توان انجام داد، حتی مسجدالاقصی هدف عملیات یهودی سازی گسترده ای قرار گرفته است. فلسطینی هایی که در داخل فلسطین اشغالی زندگی می کنند می گویند اسرائیل یک آپارتاید واقعی است و تمام حقوق بشر را نقض می کند بنابراین ملت فلسطین تنها گزینه ای که دارد مقابله است تا به حقوق خود دست پیدا کند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه مشکل اصلی؛ اشغالگری است، افزود: ما تلاش می کنیم با امکاناتی که در اختیار داریم علیه توطئه هایی که انجام می شود مقابله کنیم؛ همین توطئه هایی که از طریق کشورهای بزرگ استکباری انجام می شود ولی ملت فلسطین مقاومت می کنند.

 

وی با بیان اینکه هفت میلیون نفر در فلسطین تاریخی مقاومت می کنند و این مسائل موجب دیوانگی صهیونیست ها شده است،  گفت: ما را شکنجه می کنند، زندانی می کنند، می کشند، خانه های ما را ویران می کنند، تأسیسات زیربنایی ما را ویران می کنند و هر بار دو باره بازسازی می کنیم و قدرت خودمان را بدست می آوریم و افزایش می دهیم.

 

ابوشریف با تصریح این نکته که در دوره گذشته فشار بر مردم فلسطین زیاد و غیر طبیعی بود، افزود: هیچ افقی برای حل بحران فلسطین در کرانه باختری، غزه و قدس دیده نمی شد و عملیات مختلفی انجام دادند که غزه را از کرانه باختری جدا کنند حتی داخل کرانه باختری را می خواستند از همدیگر جدا کنند و ملت فلسطین هیچ راه حلی نداشت.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران ادامه داد: در داخل اسرائیل قانون شهروندی طوری اجرا می شود که فقط برای یهودیان و صهیونیست هاست و بقیه حق شهروندی ندارند و همه این فشارهایی که به ملت فلسطین آمد و عملیات غصب سرزمین های فلسطین به شکل غیر طبیعی پیش رفت و شهرک نشینی ها گسترش یافت، کابینه، ارتش، پلیس و همه در یک مسیر حرکت می کردند برای اینکه سرزمین فلسطین را بیشتر غصب و فلسطینی های بیشتری را از اینجا اخراج کنند و همه این مسائل موجب این انفجار بزرگ از سوی مردم فلسطین شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل نتانیاهو در داخل فلسطین اشغالی بیشتر از جنگ غزه است، گفت: امروز ملت فلسطین آماده است تا حقوق خودش را بدست آورد و مبارزه کند.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه موضع کشورهای عربی در دوره اخیر بسیار بد و بدترین موضع در تاریخ عرب بود، افزود: در نوار غزه و فلسطین به رغم فشار زیاد برعلیه شهروندان فلسطینی، جنبش های مقاومت به کار خودشان ادامه می دهند؛ ما شهدای زیادی تقدیم کردیم، 61 کودک و دهها زن و افراد بی دفاع شهید شده ا ند و الان در تلویزیون همه شاهد هستند.

 

ابوشریف با بیان اینکه ما الان انبارهای بسیار زیادی ازموشک داریم که این طبیعت جنگ است، گفت: باید جلوی جنگ ایستاد و دفاع کرد و ما اجازه نمی دهیم که صهیونیست ها شرایط خودشان را تحمیل کنند و جنگ باید متوقف شود ولی ما نیز شرط هایی داریم و رژیم صهیونیستی می خواهد به نوعی ادعا کند که پیروز شده است.

 

وی با اشاره به اینکه ملت فلسطین دست از مبارزه بر نمی دارد، گفت: ما در نوار غزه حضور داریم و تظاهرات در کرانه باختری و قدس ادامه خواهد داشت و ما از اماکن خودمان دفاع خواهیم کرد تا اهداف خودمان را محقق کنیم. این مبارزه برای بهبود شرایط ملت فلسطین ادامه پیدا خواهد کرد.

 

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با اشاره به اینکه مشکل اساسی امروز در فلسطین، اشغالگری است و همه جهانیان شاهد آن هستند، گفت: رژیم صهیونیستی کاملاً مسلح است اما ما این معادلات را شکستیم و مقاومت ، عمق رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد و ارتشی را که می گفتند شکست ناپذیر است، شکست دادیم و ما به اهداف خود ادامه می دهیم.

 

وی افزود: بخاطر حملات موشکی گروه های مقاومت، رویای صهیونیست ها متلاشی شد و این یک پیروزی بزرگ است که ما برای ملت فلسطین تحقق بخشیدیم ما شگفتی های بیشتری داریم؛ موشک قاسم قدرت تخریبی بسیار بالایی دارد و سلاح های پیشرفته تری نیز داریم که می توانیم از آنها استفاده کنیم.

کد خبر 1057970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha