جنایت های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر نشانه افول آنان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر حمایت ملت های مسلمان از مردم مظلوم فلسطین گفت: جنایت های رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر نشانه افول آنان است.

حسین نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان با اشاره به حمله رژیم صهیویستی به نوار غزه گفت: امروز تقابل جریان مقاومت با رژیم صهیونیستی و حمایت ما از آنها امری جدی و سرنوشت ساز است و و اقتضا می کند همه دولت ها و ملت ها برای جلوگیری از جنایت ها و نسل کشی هایی که این رژیم شروع کرده است، اقدام جدی داشته باشد. سازمان های بین المللی نیز باید در این رابطه اقدامی اثرگذار انجام دهند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: رژیم سفاک صهیونیستی بدون توجه به موازین بین المللی شبانه روز مردم غزه را قتل عام می کند. درست است که مردم غزه مقاومت می کنند ولی دست شان خالی است آنها به هر حال در شرایط سختی زندگی می کنند و نیامند حمایت و پشتیبانی ملت های مسلمان هستند.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم غیرت دینی و انسانی مسلمانان به فریاد ملت فلسطین برسد و برای پیشگیری از جنایات بیشتر این رژیم اقداماتی انجام دهند.

 

نوش آبادی ادامه داد: ملت ایران حامی و پشتیبان مردم فلسطین بوده و هستند اما سازش برخی کشورهای عربی با اسراییل یعنی نادیده گرفتن حقوق مردم فلسطین و این باعث شده است که آنها تنها بمانند.

 

وی بیان کرد: این کشورها در زمینه حمایت های مختلف از مردم فلسطین کوتاهی کرده اند و این درد بزرگی برای جهان اسلام است.

 

نوش آبادی تصریح کرد: غده سرطانی به نام اسراییل باید هرچه سریع تر ریشه کن شود و از بین برود البته جنایت های این رژیم در روزهای اخیر نیز نشانه افول آنهاست و به دلیل بحران های داخلی که دارد دست به چنین جنایت هایی می زند تا بلکه سرپوشی بر روی این بحران ها بگذارد.

کد خبر 1057998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha