ضرورت دعوت مردم به مشارکت حداکثری در انتخابات

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: ضرورت دارد در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در فضای مجازی و واقعی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» شب گذشته در جمع متربیان حلقات صالحین پایگاه مقاومت بسیج خیبر حوزه ۲ شهری شهید مدنی کوی لور اندیمشک اظهار کرد: طراوت، شادابی، شتاب و انگیزه‌ای که در جوانان وجود دارد، در آدم‌های مسن سال‌تر بسیار به ندرت پیدا می‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با اشاره به اینکه امور جهادی اهمیت بالایی دارند افزود: بسیاری از فعالیت‌های جهادی در تشکل‌های دینی و مذهبی، به دست جوانان رقم می‌خورند.

 

وی با بیان اینکه شهدای گرانقدر ما عمرهای با برکتی از خداوند سبحان گرفتند اذعان کرد: جوانان و نوجوانان باید از زمینه‌ها و ظرفیت‌هایی که توسط مجموعه‌های بسیج و سپاه برای انجام کارهای جهادی فراهم شده، نهایت بهره را ببرند.

 

حجت‌الاسلام موسوی ضمن اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: ضرورت دارد در انتخابات ماه آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، در فضای مجازی و واقعی مردم را به مشارکت حداکثری دعوت کنیم.

 

وی حضور پرشور مردم در انتخابات را پشتوانه نظام اسلامی دانست و عنوان کرد: دشمنان در انتخابات‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در حال رصد و بررسی هستند تا ببینند مردم به چه میزانی از نظام پشتیبانی می‌کنند و در صورتی که مردم حضور کم‌رنگی داشته باشند، دشمنان شیطنت، تحریم و تهدیدهای خود را افزایش می‌دهند.

 

امام جمعه اندیمشک خاطر نشان کرد: با انتخاب اصلح، افراد شایسته در راس امور قرار می‌گیرند، مردم از ناامیدی و یاس خارج می‌شوند و نظام شکوهمند اسلامی نیز استحکام می‌یابد.

 

کد خبر 1058026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha