سپاه و بسیج سه اولویت برای انتخابات در دستور کار دارد

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه و بسیج سه اولویت برای انتخابات در دستور کار دارد؛ گفت: نخستین اولویت تلاش برای حضور پررنگ مردم پای صندوق های رأی است زیرا مفهوم بالابردن مشارکت مردم، مقبولیت نظام است.

سردار حسین معروفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها؛ تصریح کرد: سپاه و بسیج نخستین اولویت خود را تلاش برای حضور پررنگ مردم پای صندوق های رأی می داند زیرا مفهوم بالابردن مشارکت مردم، مقبولیت نظام است.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه خواسته مقام معظم رهبری نیز همین است؛ اظهار کرد: به همین دلیل به همه گردان ها و پایگاه های مقاومت و بسیجیان و... اعلام شده اولویت اول حضور مردم است و تلاش برای این امر وظیفه قانونی و شرعی است.

 

وی حضور پررنگ و معنادار پای صندوق های رأی را تثبیت انقلاب بعد از ۴۲ سال و نشانه بزرگی و عظمت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: توصیه شهید سلیمانی نیز این بود یکی از راه های حفظ انقلاب، صندوق های رأی است.

 

 

سردار معروفی ادامه داد: دومین وظیفه ما تبیین گفتمان امام المسلمین است زیرا ما به عنوان سپاه و بسیج برای هیچ مصداقی هزینه نمی شویم و تنها فدای انقلاب و ملت و ولایت می شویم و تبیین گفتمان امام خامنه ای را با شاخص هایی که ایشان بیان کرده برای همراه سازی و بصیرت افزایی در دستور کار داریم.

 

 

وی افزود: ملت ما عاقل، فهمیده و هوشمند است و وضع کنونی کشور و منطقه، مدیریت موجود و مشکلات را می بیند، نگاه ها را هم می بینید و هوشیارانه تصمیم می گیرد.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سومین وظیفه سپاه و بسیج در انتخابات را کمک به برقراری حوزه امنیت انتخابات دانست و گفت: دشمن می خواهد برای ما هزینه درست کند اما ما بر اساس ابلاغ فرماندهی معظم کل قوا در کمک به نیروی انتظامی برای سلامت انتخابات تلاش می کنیم تا امنیت کاملی برقرار شود.

 

وی در پایان بار دیگر با یادآوری نقش مهم مردم در انقلاب اسلامی تصریح کرد: نظام اسلامی با مردم تعریف می شود.

کد خبر 1058064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha